Thomas Burchardt, przedstawiciel Hugo Boss, powiedział o Siennie, że "jest wyzwoloną duszą, jest pełna pasji, spontaniczna i ma lekkość bytu". Właśnie dlatego firma wybrała ją do reklamowania swojego pierwszego zapachu, który jest świeży, energetyczny i przeznaczony dla młodych, wszechstronnych kobiet.

Reklama

Zapachowi na pewno pomoże fakt, że Sienna właśnie dostała nagrodę "Elle" dla najbardziej stylowej kobiety roku. Oprócz planowanej kampanii dla Bossa, aktorka ceni sobie swoją działalność charytatywną. Zaangażowała się właśnie w kampanię UNICEF-u i firmy Montblanc "Signature for Good", która walczy z analfabetyzmem.

Niedawno razem z Evą Longorią i Emily Bunt, Miller wystąpiła w sesji zdjęciowej do pisma "Hello", gdzie pojawiły się w przebraniach słynnych kobiecych postaci literackich. Sienna przebrała się za Nataszę z "Wojny i pokoju" Lwa Tołstoja, Eva Longoria za Scarlett O’Harę, a Emily Blunt za postać ze sztuki Oscara Wilde’a