Reklama Longchamp na ten sezon zimowy była stylowa i klasyczna, wykorzystywała znany motyw: on i ona. W parze wystąpili razem Kate Moss i francuski aktor Gaspard Ulliel. Jednak najwyraźniej odzew na kampanię był zbyt mały, bo firma postanowiła podmienić Gasparda na rosyjską piękność Sashę Pivovarovą. Na zdjęciach w nowej wersji Pivovarova owija swoje smukłe ramiona wokół talii Moss. Zdjęcia wykonano w Los Angeles, zrobili je Mert i Marcus, znany duet fotograficzny, który pracował już z Madonną i J.Lo. Zdjęcia ukażą się w luksusowych pismach i w internecie już na początku stycznia.

Reklama

Longchamp nie jest jednak pionierem tego typu reklam. Niedawno burzę medialną wywołały zdjęcia z kampanii reklamowej ubrań Versace. Mario Testino sfotografował w całkiem dwuznacznej sytuacji dwie topowe modelki, Natalię Vodianovą i Isabeli Fontanę. I kto powiedział, że kobieta musi być naga, żeby dobrze sprzedać reklamowany towar? Jak widać, wystarczy, że będzie występować w parze z inną kobietą.