Ekskluzywna brytyjska marka bieliźniana Agent Provocateur pokazała ekscytujący pomysł na nowy sezon. "Żywy obraz - Sezon czarownicy", bo tak nazywa się ta kolekcja, to dużo przezroczystości, seksowne koronki, zadziorne kompleciki, które na pewno nie nadają się dla grzecznych dziewczynek. Podstawowy zestaw to czarny stanik, skąpe figi, pończochy z pasem. Do tego wysokie buty, koniecznie krwiste usta i make up na wygłodzoną wampirzycę. Dla amatorów, jeszcze pejcz w dłoni.
Kolekcja z pieprzykiem ma swoją odpowiednią oprawę. Na plakatach pojawiają się zdjęcia inspirowane obrazami "Egzekucja Lady Jane Grey" pędzla Paula de la Roche'a oraz "Rzeź niewiniątek" Rubensa. Ponieważ fotografie wykonał Tim Bret Day, fotograf mody, są one wystylizowane, dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a przy tym niezwykle podniecające. Nie przekraczają jednak cienkiej granicy dobrego smaku.
Z kolei 3-minutowy film reklamowy to historia z pogranicza horroru z lat. 70- tych i domowego filmu soft porno. Stare zamczysko, zapalone świece, przydymione światło i orgia kilkunastu kobiecych ciał ubranych tylko w skąpą bieliznę. W rolach twarzy jesiennej kolekcji występują Daisy Lowe i Peaches Geldof, córka słynnego wokalisty, uznawana w Anglii za wyspiarski odpowiednik Paris Hilton. Znana ze skandali 19-letnia ostra imprezowiczka wciela się tam w rolę nie całkiem niewinnej dziewicy, którą trzeba uratować przed hrabią Draculą. W takiej obsadzie kampania wzbudza szerokie zainteresowanie a bielizna znika ze sklepów jak ciepłe bułeczki. Skoro zbliża się okres prezentowy, może warto pokazać filmik swojemu partnerowi i podesłać linka do internetowego sklepu AP?
Dodatkowo, odwiedzając stronę internetową, możemy pobawić się w agentkę tropicielkę i na plakatach nowej kolekcji poszukać ukrytych zagadek. Kto rozwiąże 4 z nich, może liczyć na nagrodę...
W kolejnej odsłonie kampanii, już w listopadzie, wystąpią piękna Helena Christensen i Pixie Geldof w scenie walki na jedzenie oraz huśtająca się na żyrandolu Alice Dellal. Poprzednią, równie prowokującą, kolekcję reklamowała Maggie Gyllenhaal, niedawna narzeczona Batmana.