Dieta dla Ewy na pierwsze dwa tygodnie:

POSIŁEK I - godz. 8.00-9.00 (wybierz jeden z wymienionych zestawów)
- 1 kromka chleba razowego + 2 cienkie plastry chudej wędliny (lub jajko) + papryka (lub inne świeże warzywa) + 1 szklanka kefiru lub maślanki
lub

- 1 kromka chleba razowego + serek wiejski 150 g + duży pomidor, ogórek lub inne świeże warzywa;

POSIŁEK II -
godz. 11.00-12.00

- 1,5 szklanki (150 g) owoców sezonowych (truskawki, maliny, porzeczki, wiśnie, itp.) lub: jabłko albo gruszka albo brzoskwinia;

POSIŁEK III - godz. 14.00-15.00 (wybierz 1 z wymienionych zestawów)

- porcja mięsa (niesmażonego) 120 g (np. średni filet z piersi kurczaka) lub porcja ryby (niesmażonej) 150 g (1 średni filet) + duża porcja warzyw gotowanych i/lub surowych z dodatkiem (1 płaska łyżka) oliwy lub oleju (np. warzywa na patelnię) + ewentualnie (w razie głodu) 2 łyżki kaszy albo ryżu lub ziemniaków;

POSIŁEK IV - godz. 17.00

- 1 szklanka kefiru lub maślanki lub mały kubek jogurtu naturalnego + 2 łyżki musli (lub 2 kromki chrupkiego chleba);

POSIŁEK V - godz. 19.00

- 2 kromki chleba chrupkiego (lub 1 kromka chleba razowego) + 2 plastry chudej wędliny + pomidor, ogórek, papryka lub inne warzywa + szklanka kefiru lub maślanki naturalnej

lub
- 2 płaskie łyżki ryżu lub makaronu + brokuły, kalafior lub inne warzywa + 2 plastry chudej wędliny + szklanka kefiru lub maślanki naturalnej.

Dietetyczka zaleca prowadzenie dzienniczka żywieniowego podczas całego programu odchudzającego.