Warszawa
Reklama

Mikołaj ma nosa! Jak wybrać zapach na prezent - porady eksperta

15 grudnia 2013, 22:09
Wszystkim Mikołajom doradza Róża Rutka-Orłowska, finalistka pierwszej edycji konkursu Mistrz Zapachu Sephora 2013, mającego na celu wyłonienie najlepszego „nosa” wśród konsultantek Sephora.
Wszystkim Mikołajom doradza Róża Rutka-Orłowska, finalistka pierwszej edycji konkursu Mistrz Zapachu Sephora 2013, mającego na celu wyłonienie najlepszego „nosa” wśród konsultantek Sephora. / Shutterstock
Mnóstwo osób marzy o prezencie w postaci pięknego flakonu perfum, o zapachu idealnie dopasowanym do ich temperamentu i osobowości. Niestety wielu Mikołajów czuje się zagubionych stając w perfumerii przed niekończącymi się półkami, na których stoją setki flakoników o przeróżnych kształtach i kolorach – wystarczy wypróbować trzy lub cztery zapachy, aby całkowicie stracić orientację. Na szczęście w perfumeriach Sephora konsultantki z chęcią i znawstwem doradzą przy doborze zapachu na każdą okazję, a asortyment perfum, w tym najgorętszych światowych nowości, jest ogromny.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama