Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

5 porad, dzięki którym oszczędzisz czas i pieniądze, robiąc świąteczne zakupy

14 grudnia 2014, 16:15
Osiągnąć założony cel w jak najkrótszym czasie, jak najmniejszym wysiłkiem i kosztem – o to chodzi w lean management, czyli „szczupłym zarządzaniu”. Jaki ma to związek z przedświątecznymi zakupami? A czy w nich nie chodzi o to samo? – W myśli filozofii „lean” celem ma być przygotowanie świąt i kupienie trafionych prezentów, unikając przy tym wszystkiego, co do tego celu nie prowadzi – mówi Katarzyna Szczupał-Vieweg, prezes Staufen Polska. Jak to zrobić? Pomyślmy, że zakupy przed świętami to cały łańcuch różnych działań – m.in. przejazdów, chodzenia po sklepach, wybierania, wydawania pieniędzy. – Dobrze jest zrobić sobie plan działania. To wymaga chwili zastanowienia, ale pozwoli oszczędzić czas, pieniądze i nerwy – dodaje Katarzyna Szczupał-Vieweg. Co powinno znaleźć się w takim planie?
Osiągnąć założony cel w jak najkrótszym czasie, jak najmniejszym wysiłkiem i kosztem – o to chodzi w lean management, czyli „szczupłym zarządzaniu”. Jaki ma to związek z przedświątecznymi zakupami? A czy w nich nie chodzi o to samo? – W myśli filozofii „lean” celem ma być przygotowanie świąt i kupienie trafionych prezentów, unikając przy tym wszystkiego, co do tego celu nie prowadzi – mówi Katarzyna Szczupał-Vieweg, prezes Staufen Polska. Jak to zrobić? Pomyślmy, że zakupy przed świętami to cały łańcuch różnych działań – m.in. przejazdów, chodzenia po sklepach, wybierania, wydawania pieniędzy. – Dobrze jest zrobić sobie plan działania. To wymaga chwili zastanowienia, ale pozwoli oszczędzić czas, pieniądze i nerwy – dodaje Katarzyna Szczupał-Vieweg. Co powinno znaleźć się w takim planie? / Shutterstock
W bezstresowych zakupach może pomóc lean management, czyli „szczupłe zarządzanie”. Ale nie chodzi o dietę na święta. Przedstawiamy 5 porad, które pozwolą oszczędzić czas, pieniądze i nerwy.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama