Warszawa
Reklama

Wyraź się w napisie: STYLIZACJE z T-shirtami z przesłaniem. To jest modne!

3 lutego 2017, 10:12
To jest modne!
To jest modne! / Media
Pierwsze t-shirty z nadrukiem powstały już w latach 60., kiedy to londyńska marka Mr Freedom wypuściła na rynek koszulki z podobizną Myszki Mickey i Kaczora Donalda. Trend ten kontynuowała w późniejszym czasie sama Vivienne Westwood, jednak przekaz projektantki budził wiele kontrowersji. T-shirty z napisem „Sex” zapoczątkowały modę na punkowy styl i udowodniły, że biała, bawełniana koszulka może wywołać rewolucję w świecie mody i nie tylko. Podczas wiosenno-letnich pokazów t-shirty z wyznawaną ideą zaprezentowali na wybiegu m.in. Dior czy paryska marka Vetements. Według serwisu Pinterest odzież z nadrukiem to niezaprzeczalny „must have” na wiosnę/lato 2017. Wniosek? Ubrania „mówią” i są w tym sezonie wyrazem społecznych wyborów, ruchów feministycznych czy codziennych nastrojów.
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama