Dziewczyny w prawdziwych kobiecych rozmiarach w kampanii Lidii Kality. Nareszcie!
1 Różnorodność, bogactwo kultury i niepowtarzalny charakter zdobnictwa regionu zaowocowały linią obfitującą w geometryczne desenie i printy, hafty oraz zamaszyste fasony.
Media
2 Tradycja marokańskiego stylu w połączeniu z nowoczesnymi formami podkreśla wielowymiarowość jesienno-zimowej propozycji projektantki.
Media
3 Miękkie materiały dopełniają zdobienia w postaci fantazyjnych haftów, chwostów, pomponów, frędzli i biżuteryjnych aplikacji.
Media
4 Luźne, obszerne kroje w geometryczne desenie, nawiązujące między innymi do tradycyjnych arabesek zostały utrzymane w stonowanej i ciemnej kolorystyce.
Media
5 Projektantka zrezygnowała z intensywnych kolorów, stawiając na wąską gamę barw: ciemny granat, szarości, ecru, grafit oraz czerń. Charakterystyczne dla kolekcji są głębokie kaptury, szerokie rękawy, peleryny, proste i asymetryczne tuniki.
Media
6 Przed obiektywem wystąpiły profesjonalne modelki Katarzyna Oskard oraz Barbara Kozłowski, która mimo wieloletniego doświadczenia w zawodzie modelki pierwszy raz wystąpiła w kampanii polskiej marki. Lidia Kalita na co dzień ubiera kobiety w rozmiarach 34-44, dlatego w kampanii zdecydowała się na prezentację tych samych ubrań na różnych sylwetkach - zarówno bardzo szczupłych, jak i kobiecych. Do współpracy zaprosiła także finalistki programu Sablewskiej sposób na modę , w którym wcześniej ubierała kobiety podczas metamorfoz. Katarzyna Skreczko i Małgorzata Krupa to finalistki szóstej edycji. Ich atrakcyjność i nietuzinkowa osobowość zwróciła uwagę projektantki.
Media
7 Autorką zdjęć jest Julka Kalita.
Media