Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Energia nastolatki! Kinga Rusin w świetnej stylówce uwodziła fotografów przed studiem DDTVN. FOTO

27 października 2019, 08:49
Prezenterka opuszczała wczoraj studio telewizyjne w doskonałym nastroju...
Prezenterka opuszczała wczoraj studio telewizyjne w doskonałym nastroju... / AKPA
Dziennikarka nie tylko świetnie wyglądała, ale i tryskała dobrym humorem.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
zycie gwiazd styl gwiazd Kinga Rusin gwiazdy

Powiązane

Reklama

Komentarze(97)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • z.
    2019-10-27 10:20:13
    Kiedy 50 letnia kobieta sili się na to by wyglądać i zachowywać się jak nastolatka, to znaczy, że potrzebna jest natychmiastowa wizyta u psychiatry.
    14
    pokażodpowiedzi (2)
  • Jaś
    2019-10-27 11:21:39
    Ta idiotka ma u was jakis abonament? Kto to firmuje,
    9
    pokażodpowiedzi (1)
  • miaaaał
    2019-10-27 18:10:37
    znowu kryptoreklama , OBRZYDLIWE !!!
    6
  • IQ
    2019-10-27 13:17:30
    Pani Kingo ! Bo Lis poprosi o replay ?
    7
  • ea
    2019-10-27 15:44:36
    Kinga wygląda świetnie jak na swój wiek
    13
    pokażodpowiedzi (1)
  • Haj
    2019-10-27 18:31:06
    Kinia w ogole ma wiecej energii niz niejedna mlodsza laska
    10
  • Skorpion
    2019-10-27 12:57:04
    Jak w murze, pustak do pustaka na zaprawie luźnej
    11
  • opla
    2019-10-27 15:45:43
    w ogóle nie wygląda na swój wiek
    10
    pokażodpowiedzi (1)
  • izka
    2019-10-27 15:38:59
    ale ona ładna
    13
  • yet
    2019-10-27 15:42:48
    ale Kinga ma styl, no no!
    13
  • Natalia
    2019-10-27 18:57:59
    Kinga nie ma sobie rownych jesli chodzi o styl
    5
  • pa
    2019-10-27 21:30:42
    fajnie że taka wyluzowana
    3
  • vef
    2019-10-27 22:14:19
    ładna wygląda :)
    3
  • opiekuntetryków
    2019-10-27 18:12:28
    Jutro pewnie będziecie promować panią zootechnik Olejnik , ona jest 65+ ale co tam !
    3
  • kludia
    2019-10-27 19:04:05
    niestety stara rura ,szkoda kujawy traci przy starej babie czas obudzi sie reka w nocniku
    3
    pokażodpowiedzi (1)
  • Viola
    2019-10-27 20:31:16
    Bardzo fajne foty :)
    2
  • Bera
    2019-10-27 19:53:05
    Pani Rusin cieszy sie zyciem ;))))
    3
  • Luna
    2019-10-27 16:41:48
    Kinia wow!
    2
  • Sylwkq
    2019-10-27 16:28:46
    Mi sie od zawsze podoba jak Kinga sie ubiera
    3
  • Olga
    2019-10-27 16:28:08
    Kinga swietnie!
    5
  • palka
    2019-10-27 16:58:22
    Kinga super babka :)
    6
  • Porka
    2019-10-27 19:52:10
    Kinga ale Ty fajna
    3
  • Kris Polak
    2019-10-27 20:29:39
    Nastolatka ? Żarcik taki ?
    1
  • taaakaryba
    2019-10-27 18:09:25
    taaaak , tylko nie róbcie jej zbliżeń bo chcę spać bez koszmarów !!! Ta pani , to tetryczka przed 60 i tyle w temacie ! Jest tyle pięknych i młodych kobiet , a wy promujecie dom starców !
    3
  • Melisa
    2019-10-28 15:51:24
    Rusin udaje nastolatke i chce wmowic naiwniakom ze tak mlodo wyglada dzieki jej kosmetykom.
    0
  • Nowa
    2019-10-27 17:54:13
    Jak dla mnie Kinga to super kobitka
    4
  • Kazuar
    2019-10-27 22:46:50
    Niejedna pani w jej wieku wygladalaby o wiele lepiej majac tyle szmalu i cale zycie wypoczywac nic nie robiac
    1
  • olga
    2019-10-27 15:39:27
    super Kinia
    2
  • mikola
    2019-10-30 16:13:02
    usmiech Kingi - mega fajny
    0
  • Andrew
    2019-10-28 03:59:32
    Tylko glupi sie starzeje. Madry zawsze mlody!!
    1
  • Una
    2019-10-27 18:12:17
    Kinia love
    4
  • Sonia
    2019-10-27 18:57:01
    Uwielbiam ja
    4
  • sara0
    2019-10-28 16:29:45
    wspaniała kobieta
    0
  • marlena
    2019-10-28 16:26:17
    piękna
    0
  • weronika
    2019-10-29 10:00:02
    ma dobry gust
    0
  • saszka
    2019-10-30 15:59:41
    Rusin fajnie wygląda
    0
  • ola
    2019-10-30 16:04:53
    fantastyczna kobieta
    0
  • hala
    2019-10-27 15:40:04
    faktycznie jak nastolatka
    2
    pokażodpowiedzi (1)
  • natka
    2019-10-28 22:38:24
    bardzo lubie taki styl!
    0
  • Marta
    2019-10-28 22:00:53
    cudooo
    0
  • ania_o
    2019-10-30 16:13:32
    Kinia ma bardzo fajną fryzure
    0
  • charli
    2019-10-30 16:05:51
    ale Kinia wygląda mega, jak słońce
    0
  • asia
    2019-10-30 16:00:21
    mam 24 lata i wyglądam gorzej, niż Kinia
    0
  • ksenia
    2019-10-30 16:06:36
    świetne zdjęcia
    0
  • mateo
    2019-10-30 15:51:46
    Kinia ma śliczny uśmiech
    0
  • ola_98
    2019-10-30 15:53:08
    ale ona mega wygląda
    0
  • oliwka
    2019-10-30 15:58:38
    Kinia ma tyle lat, ale świetnie wygląda
    0
  • lena
    2019-10-30 16:07:06
    podoba mi się stylizacja Rusin
    0
  • ada12
    2019-10-28 16:58:59
    fajne fotki!
    0
  • magda09
    2019-10-30 16:01:02
    podoba mi się fryzura Rusin
    1
  • martyna
    2019-10-30 16:13:59
    jak zawsze wygląda na 100%
    0
  • szymo1111
    2019-10-30 15:59:06
    Ale Kinia wygląda 🔥🔥🔥
    1
  • anitka
    2019-10-28 16:28:45
    chciałabym tak wyglądać w jej wieku
    0
  • zuza1
    2019-10-28 16:25:53
    świetna stylówka jak zawsze
    0
  • marysia
    2019-10-28 16:27:58
    jak zawsze w formie :)
    0
  • diana
    2019-10-28 22:00:09
    ładnemu to we wszystkim ładnie
    0
  • gosia
    2019-10-28 16:37:33
    Wulkan energii
    0
  • kaska
    2019-10-28 16:56:53
    lubię takie sportowe stylizacje
    0
  • doma
    2019-10-28 16:57:56
    wygląda jak nastolatka
    0
  • kinia
    2019-10-29 10:00:27
    ma bardzo ładny uśmiech
    0
  • 12345
    2019-10-28 16:29:16
    Kinga to moja inspiracja
    0
  • dorota
    2019-10-29 09:55:03
    styl super! inspiruję
    0
  • Alina
    2019-10-28 12:55:21
    Styl to miala w ostatnim ddtvn pokazujac sie w sukience z zaslony.
    0
  • gegeg987
    2019-10-29 09:59:18
    cudowna!
    0
  • Emilia
    2019-10-29 09:53:48
    fantastyczna!
    0
  • martyana
    2019-10-29 09:54:40
    kobieta z klasą
    0
  • eleonora
    2019-10-29 09:54:18
    niesamowita kobieta!
    0
  • monika987
    2019-10-29 09:58:09
    Rusin wygląda elegancko!
    0
  • martyuklo
    2019-10-29 09:59:40
    nie wygląda na swój wiek!
    0
  • matilda
    2019-10-29 09:57:14
    kinia piękna
    0
  • autor123
    2019-10-29 09:58:50
    Rusin bardzo ładna i młoda
    0
  • alina_Werka
    2019-10-30 15:55:34
    ale Kinia jest urocza!
    0
  • wertko
    2019-10-29 10:01:13
    ta Rusin to coś niesamowitego
    1
  • matti
    2019-10-30 16:03:57
    taka młoda
    0
  • ineska
    2019-10-30 16:07:44
    fantastyczna jak zawsze
    1
  • rick
    2019-10-30 16:08:34
    taka miła
    0
  • kr
    2019-10-27 13:45:00
    jasie,skorpiony , z. walcie się
    1
  • madzia
    2019-10-28 21:59:19
    moim zdaniem taki styl mega jej pasuje
    1
  • nadia
    2019-10-28 16:28:21
    świetnie wygląda
    0
  • agnieszka
    2019-10-28 16:32:08
    ona ma wiecej energii w sobie niz niejedna młoda dziewczyna :P
    0
  • kasia
    2019-10-28 16:25:09
    wow! skąd ona ma tyle energii?
    0
  • elkaa
    2019-10-28 16:26:47
    ikona stylu
    0
  • marta
    2019-10-28 16:56:28
    ale fajnie wygląda
    0
  • ginnie
    2019-10-28 21:55:29
    piękna jak zawsze :)
    0
  • ola00
    2019-10-28 21:58:44
    sama chętnie bym się tak ubrała
    0
  • kasiaa
    2019-10-28 22:39:00
    wygląda jak nastolatka :)
    0
  • oxoma
    2019-10-29 15:48:13
    jak zwykle superaśnie brawoooo
    0
  • marta
    2019-10-30 16:02:20
    omg, jak fajnie wygląda
    0
  • kuba
    2019-10-30 16:01:42
    kinia one love
    0
  • Idylla
    2019-11-01 17:51:35
    A za czyja kasę a piękna owszem może być ale do piękna to i daleko nie wiem czy to podlizuchy czy coś bo nigdy cudo z niej nie było żeby była możliwa tabun ludzi na to pracuje ma kasę..... Więc robi co może
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama