Reklama
Reklama
Reklama

Śliczna, bo naturalna! Bronia Zamachowska dorośleje i robi się coraz bardziej podobna do ojca. FOTO

9 marca 2018, 21:37 aktualizacja 28 listopada 2019, 01:42
Bronisława Zamachowska
Bronisława Zamachowska / PAP
W czasach, gdy nawet bardzo młode aktorki pokazują się wyłącznie w pełnym makijażu i godzinami dobieranych stylizacjach, takie dziewczyny jak 16-letnia Bronisława robią wrażenie - oczywiście dobre!

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
dzieci gwiazd zycie gwiazd gwiazdy bronisława zamachowska
Reklama

Komentarze (29)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Maola
    2018-05-31 14:53
    Popieram ciebie w tej kwestii
    0
    zgłoś
  • toj
    2018-03-11 20:59
    I tak trzymać . Nie dopuszczać innych do profesji typowo rodzinnych jak aktorstwo , adwokatura , prezenter TV Tylko te dzieci i żadne inne wyssały zawód z
    0
    zgłoś
  • wyborca/Dziewczyny fajne sa,.. spiewal pan Jerzy.
    2018-03-11 18:58
    Good Luck Baby. Fajna dziewczyna. Kazda Dziewczyna ma prawo czuc sie Piekna i sie promowac. Jak nie teraz to kiedy ? Powodzenia. Wszystko co piekne niechaj nie bedzie nam obce.A wszystkie Dziewczyny, Kobitki,sa piekne i maja w sobie to cos. Ny chlopy tez nie jestesmy ostatni. Pa calusow 122.
    0
    zgłoś
  • Bingo
    2018-03-11 17:24
    Z której strony ona taka śliczna?
    1
    zgłoś
  • trn
    2018-03-11 17:06
    Niestety ale tym imieniem tato skrzywdził to dziecko .Co mu ona zawiniła ?
    0
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • prawda
    2018-03-11 16:24
    I pewnikiem jak :dzieci, wnuki , prawnuki, praprawnuki .....: sędziów, lekarzy, księży, profesorów, komorników, aktorów...etc. odziedziczyła talent do trwania korporacyjnego przy korycie.... Mimo iż miernota talent ma.
    1
    zgłoś
  • Genitaliusz
    2018-03-11 09:47
    Moja córka jest 1000 razy ładniejsza i się nie chwalę.
    0
    zgłoś
  • J-23
    2018-03-10 22:31
    To raczej taki nordycki typ mongoła
    1
    zgłoś
  • jj23
    2018-03-10 21:27
    Dla dziewczyny, to raczej NIESZCZĘŚCIE takie "podobieństwo". On jest raczej nienachalnie "urodziwy". ;)
    0
    zgłoś
  • bjk
    2018-03-10 20:53
    takich pięknych i jeszcze piękniejszych dziewcząt jest w Polsce duuuuuuuużo, tylko nie mają takiego tatusia aby się przebić!
    0
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • góralskalisty
    2018-03-10 19:36
    Niestety ona nie ma daru aktorskiego. W Powidokach grałajakby była wystrugana z drewna.
    2
    zgłoś
  • piopio
    2018-03-10 19:05
    albo śliczna ,albo podobna do ojca
    0
    zgłoś
  • CE-PE-EN
    2018-03-10 16:50
    He he - zakompleksione kulsoństwo musi dokopać dziewczynie za to, że ma znanego ojca. Ojciec faktycznie nie jest typem przystojniachy, ale w wypadku dziewczyny podobieństwo do niego wcale nie oznacza że jest brzydka. A wy kusonki - cóż możecie co najwyżej skoczyć po następne piwo do sklepu. O - przepraszam - dzisiaj akurat już nie skoczycie do sklepu. Trzeba zasuwać na CE-PE-EN...
    18
    pokażukryj odpowiedzi (2)
    zgłoś
  • Obserwatore
    2018-03-10 16:17
    No rzeczywiscie powod do dumy...tata kunus o orientalnej urodzie dla koneserow,a ona bardzo do niego podobna i tyle w temacie
    5
    zgłoś
  • bsf
    2018-03-10 16:16
    Śliczna to ona nie jest.
    3
    zgłoś
  • m
    2018-03-10 12:11
    Bronislaw byloby.
    4
    zgłoś
  • Zoolog
    2018-03-10 11:04
    BRONIA TO DOBRE IMIE DLA KROWY LUB POLOWICY KONIA.
    9
    zgłoś
  • żal
    2018-03-10 09:17
    Biedne dziecko. Tatusiem nie może się pochwalić, niestety...
    6
    zgłoś
  • qqq
    2018-03-10 09:13
    Humoryści. Bronia Zamachowska robi się coraz bardziej podobna do ojca - to nie brzmi obiecująco.
    0
    pokażukryj odpowiedzi (5)
    zgłoś
  • Marzena
    2018-03-10 08:53
    Jak tam alimenty? Wpływają czy się facet, który zostawił 4 dzieci, miga?
    6
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama