Anna Lewandowska w kampanii Gilette Venus. Piękna i już!
26 marca 2015, 08:05
Prowadząc kampanię “Use Your And”, Gillette Venus namawia kobiety i młode dziewczyny, aby dostrzegły swój potencjał i wykorzystały swoje wyjątkowe i niezwykłe cechy. Kampania jest oparta na prawdziwych historiach kobiet, podkreślając więcej niż jeden aspekt kobiecości. W ramach kampanii, Gillette Venus wypuszcza nowe video “AND Stand”, aby wywołać globalną dyskusję i zainspirować kobiety do używania swoich ‘&’s’ – wszystkich cech i atrybutów, które sprawiają, że kobieta jest tym, kim jest. Klip przedstawia prawdziwe kobiety opowiadające swoje osobiste historie straconego potencjału z powodu szufladkowania.
/
Media
Anna Lewandowska – została właśnie oficjalną ambasadorką marki Gillette Venus i częścią nowej kampanii marki „Use Your And”, która zachęca kobiety do uwalniania wewnętrznego potencjału i przeciwstawiania się narzucanym przez otoczenie etykietom.
1
Media
2
Badania przeprowadzone przez markę Gillette Venus* pokazują,
że większość kobiet na całym świecie (70%) czuje, że są szufladkowane. To szufladkowanie może mieć miejsce już w tak młodym wieku jak 10 lat i prawie połowa ankietowanych mówi, że szufladkowanie ma negatywny wpływ na ich życie (43%). Prawie 35% respondentów przynajmniej raz w życiu postrzegało „bycie atrakcyjnym” i „bycie mądrym” jako wzajemnie się wykluczające. Kampania
“Use Your AND” ma zainspirować kobiety i dziewczyny do przeciwstawienia się jednowymiarowemu szufladkowaniu, zachęcając je do uwolnienia drzemiącego w nich potencjału.
Media
3
Media
4
Jak myślicie, uda jej się spełnić postawiony sobie cel?