Warszawa
Reklama

Piękna i odważna: Miss Polonia w kampanii reklamowej bez Photoshopa

22 kwietnia 2014, 08:41
Paulina Krupińska, panująca Miss Polonia, ponownie wzięła udział w sesji reklamowej dla salonu Moliera 2 i Moliera2.com, pierwszego w Polsce sklepu online z kolekcjami luksusowej odzieży i akcesoriów.
Paulina Krupińska, panująca Miss Polonia, ponownie wzięła udział w sesji reklamowej dla salonu Moliera 2 i Moliera2.com, pierwszego w Polsce sklepu online z kolekcjami luksusowej odzieży i akcesoriów. / Media
Sesja na wiosnę/lato 2014 jest kontynuacją współpracy z Pauliną Krupińską, która uosabia naturalne piękno i kobiecość. Żeby podkreślić naturalność Miss Polonii, na zdjęciach całkowicie zrezygnowano z Photoshopa.

Powiązane

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama