Reklama
Reklama
Reklama

Brawa dla chirurga: 67-letnia Cher powala nowym ciałem i twarzą

Cher
Cher / Newspix
Złośliwi mówią, że w Hollywood nie ma chirurga plastycznego, którego Cher by nie znała. Nawet jeśli to prawda, to temu, który zajmował się nią ostatnio, należą się wyrazy uznania. 67-letnia gwiazda dawno nie wyglądała tak dobrze. Ma nie tylko świetną figurę, ale i dość naturalnie, a przy tym niezwykle młodo, wyglądającą twarz, co w jej przypadku dawno nie szło już w parze. Oceniając z daleka, absolutnie nikt nie posądziłby jej o tak słuszny wiek, w jakim jest, a z bliska...? To, czego nie powinno być widać, zakrywają duże okulary. Zobaczcie.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
gwiazdy Cher uroda gwiazd styl gwiazd operacje plastyczne gwiazd zycie gwiazd
Reklama

Komentarze (26)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • anula
    2014-03-10 10:38
    Baardzo fajnie wyglada ,ale właściwie jak zawsze.Szkoda że jej macierzyństwo nie zostaie ukoronowane byciem babcią o czym marzyla.Jej córka zmieniła płeć na faceta,roztyla sie gigantycznie i nieestetycznie i dalej narzeka na zlą matkę mimo ze to ona zaplacila za jej operacje.
    0
    zgłoś
  • nefi
    2013-12-30 14:40
    A co się stanie jak niespodziewanie kichnie???
    0
    zgłoś
  • moi
    2013-11-28 08:34
    mumia powraca
    0
    zgłoś
  • sp
    2013-11-03 14:50
    Tworzywo sztuczne. Kogo to powala?
    0
    zgłoś
  • angela
    2013-10-28 23:41
    Spoko... Naprawdę fajnie! Ja od wielu lat chcę powiększyć piersi. Niestety takie operacje są drogie... Chcę ją zrobić na raty, mój doradca z Open Finance, pomoże mi w tym i w ciągu jednego załatwię formalności :D
    0
    zgłoś
  • sweetie
    2013-10-24 21:07
    powala ale takich kretynów jak wy durne pismaki no i może jeszcze steczkowska!!!
    0
    zgłoś
  • zbzikowany hirurg
    2013-10-24 19:56
    Na chwile wyglada bardzo dobrze. Pozniej bedzie szok i potrzebna nastepna operacja.
    0
    zgłoś
  • ewa koby
    2013-10-24 17:48
    c her to kobieton jej corka poszla w jej slady maz musial nie zyc bo technologia muzy czna jest tak daleko ze jak nawet nie spewasz to dzwiekuje i ten dzwiek to najwazniesza operacja cher i nie tylko
    0
    zgłoś
  • MM
    2013-10-24 16:04
    Cher zawsze wygladala super. To chyba jedyna tzw "gwiazda", ktorej skalpel nie zeszpecil.
    0
    zgłoś
  • marcelek
    2013-10-24 14:21
    a uśmiechnąć się może?
    0
    zgłoś
  • JKa
    2013-10-24 10:22
    Twarz piekna reszta na agrafkach :-)
    0
    zgłoś
  • ewa koby
    2013-10-22 19:45
    c her to tylko kobieton usmircil meza avista nawet corka stala sie kobietonem herstwa
    0
    zgłoś
  • fan
    2013-10-20 16:48
    statystycznie 8 lat? Bez przesady jej babcia nie tak dawno zmarła a jaj matka ma 98 lat i właśnie wydała płytę. Więc ona jest jeszcze młoda :D
    0
    zgłoś
  • qaz
    2013-10-20 11:24
    Artykuł o niczym !!!
    Cher TAK wygląda od lat . Czy ktoś z was dzieci pamięta że Cher wycięła sobie żebra żeby wyglądać młodziej .Pewnie NIE .
    0
    zgłoś
  • carlos
    2013-10-19 08:27
    odjazdowa dziewuszka!
    0
    zgłoś
  • dziadek
    2013-10-18 23:55
    Wyszło temu chirurgowi - fachowiec
    0
    zgłoś
  • GAMA
    2013-10-18 22:16
    A co z damskim przyrodzeniem? Dziewica czy nie?
    0
    zgłoś
  • KAMI
    2013-10-18 18:15
    pozostało już tylko sfałszować metrykę...Co za błazenada.
    0
    zgłoś
  • as11
    2013-10-18 14:28
    Jak sie ma , to sie wydaje na co sie chce.
    A kto nie ma miedzi...
    0
    zgłoś
  • maja
    2013-10-18 14:11
    Pracowała cale życie na siebie to resztę życia będzie wydawać na siebie! I słusznie, a nie jak przeciętna Polaka pracuje całe życie a facet jej na krem skąpi!
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama