Reklama
Warszawa
Reklama

Schudła, więc może? Prezenterka TVN zapomniała "dołu" ubrania

11 kwietnia 2013, 09:05
Czy odchudzone ciało upoważnia do noszenia takich ciuszków?
Czy odchudzone ciało upoważnia do noszenia takich ciuszków? / AKPA
To oczywiste, że miło jest pochwalić się światu odchudzonym ciałem, ale czy zmiana figury upoważnia do noszenia aż tak odważnych ciuszków...?

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
wpadki gwiazd X Factor zycie gwiazd styl gwiazd nogi gwiazd Patrycja Kazadi diety gwiazd gwiazdy

Powiązane

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(26)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • @freak
    2013-04-11 22:58:30
    "upoważnia" ?! Seriously ???!!!
    0
  • tyłek
    2013-04-11 22:26:49
    Gotowa na bzykanie
    0
  • Antyparanoik
    2013-04-11 09:49:19
    To oczywiste, że miło jest pochwalić się światu odchudzonym ciałem, ale czy zmiana figury upoważnia do noszenia aż tak odważnych ciuszków...? Ale sensacja!
    Kto pisze te głupoty?
    0
  • fapowicz fapacz
    2013-04-11 12:26:49
    Fap fap fap
    0
  • tele-wic
    2013-04-11 10:24:02
    I tak oglądam Ją z dużą przyjemnością. Mam dość tych karampuków, które permanentnie pokazywane są na ekranach telewizorów.
    0
  • yoda
    2013-04-11 10:30:20
    pismak po toruńskiej 'uczelni" odp dla Antyparnoka
    0
  • vytrawny smakosz
    2013-04-11 10:38:59
    Zawsze mi sie podobala, ona i Ola Szwed - piekne dziewczyny.

    A ubior chyba nie jest az tak odwazny - polowa uda eksponowana jest od lat 60 ubieglego wieku...
    0
  • Tfuj,
    2013-04-11 11:38:34
    Patrycja Kazadi jest ladna, mloda, zdolna, pracowita, madra.Same dotatnie cechy, ktore chcialaby posiadac kazda polska dziewczyna. Z zazdrosci ktos jej zwraca niepotrzebnie uwage.Natomiast bardzo niestosownie wyglada taka stara i brzydka odstraszajaco z tvn-u, ktora przedstawia wieczorem spoznione, nic nie warte newsy, lub kogos strasznie i niesmacznie nalatuje. Ona ostatnio obrzydliwie sie prezentuje, to babsko wlasnie wystepuje bez spodnicy, tylko w rajstopach. Zero gustu i smaku.Czyzby szefowie tej stacji oprocz tych agresywnych wystapien dodatkowo zatrudniaja ja w tancu na rurze i nie ma czasu, zeby sie przebrac, dlatego wszystko obskakuje w rajstopach.
    0
  • maciej
    2013-04-11 12:03:38
    gwiazda tak jednego glupiego programu .toporna figura brzydkie nozyska ratuje ja twarz
    0
  • 60+
    2013-04-11 13:02:27
    Jak ma sie czym pochwalic,to czemuzby nie? Widze niejednokrotnie opasle "balerony'wyeksponowane,ze az obrzydliwosc bierze,ale w tym wypadku-apetycznie wyglada.
    0
  • Amadeusz
    2013-04-11 14:25:54
    Yes, yes, yes...
    0
  • Klara
    2013-04-11 14:39:22
    Kazadi - ladna laska choc marna z niej "dziennikarka"

    Wole ja w tym stroju niz np. Sobecka czy Pawlowicz...
    0
  • JAGODA FLORIDA USA
    2013-04-11 17:22:14
    JEST LADNA I ZGRABNA MOZE SIE TAK POKAZYWAC . PATRYCJA TAK TRZYMAC
    0
  • cyryl
    2013-04-11 20:25:23
    jest młoda ,ładna,zgrabna i mądra więc czemu nie
    0
  • jan m
    2013-04-11 21:47:33
    no dobra ale gdzie jest ta gwiazda ???
    0
  • lol
    2013-04-11 22:33:59
    "noszenia aż tak odważnych ciuszków"?
    Co? Co za zazdrosny garkotłuk to pisał?
    To sa odważne ciuszki jak na ż.y.d.o.w.s.kie getto, gdzie nawet głowy muszą golić.
    0
  • BZYK
    2013-04-12 00:05:58
    FAJNA KOBIETA. ŁADNA . DLACZEGO MA SIĘ NIE UBRAĆ ŁADNIE? CHYBA JAKIŚ CHORY Z ZWIODCZENIE TO PISAŁ, ALBO JAKIŚ HEY.
    0
  • telewidz
    2013-04-12 09:27:50
    A co powiecie o redaktorce pani Ewie Drzyzga ? Zamarłem gdy w programie i tak kontrowersyjnym ubrała się bez dołu i wyglądała jak szalona. W wielu oczach straciła wiele a może nawet wszystko. Kazadi młoda i egzotyczna to jej uchodzi, ale: "... spódniczka krótka i myśli, że młódka"- tyle mogę zadedykować pani Ewie D.

    oglądacznr100 !
    0
  • melkor
    2013-04-18 13:41:24
    Uwielbiam Kazadi, śliczna dziewczyna. Oj wziąłbym ją w obroty...
    0
  • stara modnisia
    2013-04-18 12:00:15
    jest to moda końca lat 60-tych tzw: "mini" i buty z długimi cholewami, tak nawet chodziło się ubranym do pracy, co druga dziewczyna tak była ubrana i ja też. Po co tu się dziwić.
    0
  • lunk
    2013-04-18 13:39:30
    To się myje a nie wietrzy!
    0
  • jaaa
    2013-04-22 08:42:23
    przecież to nie ona się ubrała tylko ubrali ją styliści programu x-factor...
    0
  • Misio
    2013-05-06 18:20:05
    I po co to chamstwo. Ma 25 lat (to staruszka?) Po prostu piekna. Cera czekoladowa. Mniam, mniam.
    0
  • Ro Ro
    2013-05-08 00:13:20
    Ej kogutki , nie dla psa kielbasa , a wy mozecie poogladac swojego ... ,
    0
  • bulterier
    2013-05-31 11:22:47
    Piękna dziewczyna, fajny, wygodny, funkcjonalny i dobrze przemyślany strój zarówno kolorystycznie jak i organizacyjnie, na różne okazje - wszystko w jednym, kiedy trzeba zakryć to się zakrywa, a kiedy pokazać - odkrywa. Świetne buty i doskonale wszystko dobrane. Przy tym akurat ona super w tym wygląda. Dla porównania proponuję stylizację Dodki.
    0
  • giżyk
    2013-07-27 21:20:13
    Z rys podobna do 'kapciowego' Wachowskiego!
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama