Reklama
Reklama
Reklama

Kożuchowska w "płaszczyku niezgody"?

27 października 2011, 16:26 aktualizacja 26 listopada 2019, 02:21
Kreacja, w której pojawiła się ostatnio Małgorzata Kożuchowska, może stać się przysłowiową "kością niezgody"...
Kreacja, w której pojawiła się ostatnio Małgorzata Kożuchowska, może stać się przysłowiową "kością niezgody"... / AKPA
Już kilkakrotnie mieliśmy okazję przekonać się, że kreacje gwiazd wywołują między nimi samymi kłótnie, a wręcz walki. To, czego nie założyłyby jedne panie, u innych wywołuje euforię i o to właśnie toczą się wspomniane spory. Teraz mamy wrażenie, że bohaterką kolejnego z nich może zostać Małgorzata Kożuchowska, która pojawiła się ostatnio w płaszczu wartym, bagatela!, nieco ponad 13 tysięcy złotych i wykonanym z wielbłąda albinosa, a na dodatek obszytym norkami. Co na to znane wojowniczki o dobro zwierząt? Czekamy na rozwój wydarzeń...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
płaszcz max mara anna karenina gwiazdy zycie gwiazd styl gwiazd styl małgorzaty kożuchowskiej Małgorzata Kożuchowska
Reklama

Komentarze (24)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Lena
    2012-01-02 13:41
    KOŻUCHOWSKA JEST SUPER AKTORKA UDZIELA SIE HARYTATYWNIE JAK DYMNA I JEST BAEDZO ŁADNA SUPER GWIAZDA nie kazdej taki płaszczyk pasuje
    0
    zgłoś
  • Polka.
    2011-12-03 20:24
    To co, że z wielbłądów? Przecież i pościel z tego produkują. Wszak to nie zabija zwierząt, tylko je GOLI! Norki, to już inna sprawa... Nie macie ciekawszych tematów?
    0
    zgłoś
  • szczypińska
    2011-11-07 12:19
    Za komuny było pełno takich futer z misia, zazwyczaj kolor szary. Niedrogie. Najbardziej popularne w PGRach. Jesień, zima. A tu wielkie wydarzenie !
    0
    zgłoś
  • Stokrotka
    2011-11-06 22:21
    Odwalcie sie od ani muchy i malgorzaty kozuchowskie.jak zobacze jakis komentarz brzytki na ich temat to pozalujecie tego co napisaliscie.
    0
    zgłoś
  • ole
    2011-10-29 23:53
    Wspaiały płaszczyk, nie znacie sie na modzie, wygląda ślicznie, fantastyczna babka!
    0
    zgłoś
  • nikoia
    2011-10-28 16:59
    paweł sitek lat 13
    0
    zgłoś
  • mamo!
    2011-10-28 12:46
    Kożuchowska się okropnie maluje! Te rumieńce, jakby miała gorączkę, ohyda!
    I postarzająca fryzura i ta świątobliwa mina - za parę lat to będzie z niej tylko stara dewotka.
    0
    zgłoś
  • bebe
    2011-10-28 08:48
    Oglądacie ten chłam jak 'M JAK MIŁOŚĆ" to teraz panią Małgosię stać na taki płaszczyk.Oglądajcie dalej, inne panie też chcą zarobić na takie cudo.
    A swoją drogą komplet, mimo że piękny, jest w tej wersji za mdły, chyba lepiej wyglądałby na brunetce albo chociaż torebka lub buty w kontrastowym kolorze.
    0
    zgłoś
  • KWIAT PO
    2011-10-28 06:36
    Pani Kożuchowska bardzo ładnie wygląda w tym płaszczu! Brawo pani Małgosiu! A płaszcz bardzo i to bardzo ŁADNY!!!
    0
    zgłoś
  • DZidzius z paryza
    2011-10-28 01:47
    DOBRZE ZE NIE JEST Z TAMTYCH(NASZYCH) CO CHCA ZEBY BYLA A NIESTETY NIE JEST PIEKNA JAK COD BARDZO JA DOCENIAM BO JEST INTELIGENTNA A WAM DALEKO A MOZE I BLISKO ALE W GLOWACH MATA TROCHE ODWROTNIE NIZ TRZEBA
    0
    zgłoś
  • dzidzius z paryza
    2011-10-28 01:41
    wy LACHY nie doceniacie dziewczat z ukrainy jak ona korzujszczuk czy korzuszczuk a teraz bardzo ladnie sie nazywa
    0
    zgłoś
  • inka
    2011-10-28 01:22
    Okropna ta lamperia na dole. I jak na wielbłądzią sierść to coś dziwnie sztywny ten paltocik. W sumie badziewie.
    0
    zgłoś
  • kobieta
    2011-10-28 01:18
    Jak to są norki, to ja jestem biskup !!!
    0
    zgłoś
  • Grzesiek
    2011-10-27 23:38
    Kożuchowska gorliwie popiera PiS .Ciekaw jestem co na to obrońcy krzyża na Krakowskim Przedmieściu i i wrogowie aborcji oraz zabijania zwierząt na futra!
    0
    zgłoś
  • zero pojęcia
    2011-10-27 21:52
    Nie z wielbłąda, a jego sierści względnie wełny - ignoranci!
    Komplecik niezły, jak ją stać, to OK. Ma kobieta figurę, to wszystko na niej ładnie wygląda!
    0
    zgłoś
  • Magda
    2011-10-27 21:06
    w królestwie niebieskim bedzie sobie biegał po zielonych łakach ten wilbładzik a obok Kożuchowska bedzie go karmiła i dalej bedzie glupio szczesliwa jak na tych zdjeciach
    0
    zgłoś
  • xyz
    2011-10-27 20:37
    no i JAK ŻYĆ??
    0
    zgłoś
  • trzeżwo myślący
    2011-10-27 20:30
    Mnie się wydaje,że ma na sobie kożuszek z kretyna może albinosa a norkę to ma może pod płaszczykiem bo na pewno nie na nim.Za to mam pytanie skąd się biorą kretyni wypisujący takie bzdury?
    0
    zgłoś
  • MONIKA
    2011-10-27 20:28
    A jak by tak oddała na dom dziecka te 13 tys.? nie lepiej by było ??? pewnie nie ,bo to prawdziwa katoliczka co lata do Rzymu na modły. Bedzie blizej Boga siedziala po jego prawej stronie.Za to dobro.
    0
    zgłoś
  • lec
    2011-10-27 20:24
    Przecież to sztuczny miś! Idzie do łazienki? Taka wymalowana?
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama