Reklama
Reklama
Reklama

Ona wie, jak przyciągnąć uwagę. Hipnotyzujący biust Dody!

27 czerwca 2011, 15:01 aktualizacja 26 listopada 2019, 04:12
Doda na kieleckim Sabacie Czarownic hipnotyzowała mocno wyeksponowanym biustem.
Doda na kieleckim Sabacie Czarownic hipnotyzowała mocno wyeksponowanym biustem. / Newspix
Doda jest mistrzynią zwracania na siebie uwagi, robienia zamieszania wokół swojej osoby i przyciągania spojrzeń. Swoje nieprawdopodobne wręcz zdolności w tej kwestii zaprezentowała również podczas kieleckiego Sabatu Czarownic. Jej kreacja, podkreślająca wszystkie atuty kobiecości, nie miała sobie równych. Zbroja, w której gwiazda pojawiła się na scenie, zrobiła niesamowite wrażenie na publiczności. Dlaczego? Domyślcie się sami...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
sabat czarownic kielce 2011 Dorota Rabczewska piersi styl dody "Doda" zycie gwiazd styl gwiazd piersi dody gwiazdy
Reklama

Komentarze (77)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • KUBA
    2011-08-08 01:37
    Intelektualne,moralne ZERO-ktore pokazuje sztuczny biust.Pozy prostytutki,czym jeszcze chce zablysnac?!!!Chyba niewielu Polakow jest takimi idiotami jak ona i nie zachwycaja sie nia!!!
    0
    zgłoś
  • maria
    2011-07-20 14:04
    dom publiczny na scenie tylko tyle mam do powiedzenia
    0
    zgłoś
  • zex
    2011-07-04 12:37
    doda jest tragiczna
    0
    zgłoś
  • archiwista
    2011-07-03 23:01
    Ale z niej teraz wywloka.
    A tak pieknie kiedys Tuskowi spiewala.
    0
    zgłoś
  • superbielak
    2011-07-03 09:00
    TO BYŁ BIUST DODY.Teraz to SILIKON,powleczony jej skórą.i czym tu się zajmować.
    0
    zgłoś
  • RYCHU
    2011-07-02 17:58
    GLUPOTA LUDZKA NIE ZNA GRANIC A TU TO ISTNIEJE
    0
    zgłoś
  • Kazik
    2011-07-02 17:54
    ale Pudernica czy nie ma co lepszego w kraju do ogladania tylko taka wywlokie
    0
    zgłoś
  • olmaria7
    2011-07-02 14:27
    komuś - kto ma dostęp do mediów - zależy, by stale o dodzie pisać i nie wiem czemu tak się zachwycać ! Przecież ona ma wypchany sztuczny biust o czym sama publicznie ogłosiła.! Ten facet co pisze, jest chyba zahipnotyzowany, ale nie uwierzę, tym sztucznym biustem! Koguś chce na złość zrobi i dlatego tak się w mediach zachwyca e.
    0
    zgłoś
  • Kaszbe
    2011-07-02 14:13
    Taki kostium to nic nadzwyczajnego,no może raj dla erotumanów.Założyła zbroję dlatego że już musi podtrzymywać sflaczałe cycki?
    0
    zgłoś
  • KRYTYK
    2011-07-02 05:10
    Wyglada jak prostytutka z wybiegu w Las Vegas albo dla tych oblesnych Arabow,ktorzy maja pieniadze i kupuja takie zera jak ona!!!Kto to jest?!!! Kolejny polski imbecyl,bez oglady,inteligencji,braku wyksztalcenia,znajomosci jezykow obcych{moze"francuski"}W konkursie na najbardziej seksowna piosenkarke Europy?!!!Przeciez to idiotyczny zart,gdyby byla najbardziej inteligentna ---to rozumiem!!!Kiedys byly piosenkarki,aktorki z klasa,inteligentne,czarujace,madre,milo na nie patrzec i sluchac,a obecnie?!!! DOM PUBLICZNY W KRAJACH ARABSKICH!!!
    0
    zgłoś
  • 666uk
    2011-07-01 22:39
    fajna laka, co chcecie? grunt, ze pokazuje krocze
    0
    zgłoś
  • neon
    2011-06-30 22:31
    Jak się nazywa dziecko faceta i kozy ? ... MNIEEEETEEECK
    0
    zgłoś
  • Piecho
    2011-06-30 22:03
    a gdzie jej elfie uszko..? ktos nadgryzł?
    0
    zgłoś
  • OberMonsterFuhrer
    2011-06-30 15:34
    Dajemy spokój Dodzie, każdy ma jakieś wady. Ona próbuje się lansować jak większość przeciętnych gwiazd. Moje uznanie zdobędzie gdy samodzielnie skomponuje jakiś utwór. Poza tym ludzie, którzy myślą ,ze poprzez nieustanną zmianę wyglądu,prowokacje i wzajemne naśmiewanie się staną się popularni są dla mnie jedynie mało znaczącą miernotą. Ciekawe jest to, że swój przyciąga swojego.
    0
    zgłoś
  • zyta
    2011-06-29 18:17
    miała robić karierę w USA i co? i nic !! obciągnęła kilka lasek starych h..ów i wróciła do polski !!
    0
    zgłoś
  • Polak z Norwegii
    2011-06-29 17:32
    Najbardziej martwi mnie dziki wzrok Al Tuskone, ktory tak zniewalajaco hipnotyzuje mozczki wielu moich Rodakow.
    0
    zgłoś
  • PIEKNA SPOT CIECHANOWA
    2011-06-29 17:24
    IGRZYSKA GLUPOTY DLA TEPOTY
    0
    zgłoś
  • zniesmaczona
    2011-06-29 16:51
    ciekawe komu ona sie podoba... moze ktos robil badania? jaka grupa spoleczna tak leci na ta szajbnieta babe. I jeszcze drugie badania, dlaczego media ciagle o niej pisza? co jest powodem? przeciez 99 % komentarzy to komentarze negatywne, nikt sie nie przyznaje do tego, ze jest zafascynowany ta pania lekkich obyczajow, a wciaz o niej sie pisze...
    0
    zgłoś
  • gośc
    2011-06-29 13:09
    zazdrość,zazdrość jeszcze raz zazdrość a we mnie nie ma tego jadu zazdrości uważam ze jest młoda ,zgrabna,ładna i tak dalej
    0
    zgłoś
  • Mnieteck
    2011-06-29 13:05
    Niedługo będzie miała do pasa. Nic dziwnego, po litrze silikonu w każdym, to się rozciągają. Mi sie wydaje, że jakby napełniła helem, to by jej poszły do góry. Pani Dodo, hel, tylko proszę nie pomylić z półwyspem albo piekłem.
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama