"Anne jest nie tylko utytułowaną młodą aktorką z barwnym dorobkiem artystycznym. Należy do grona kobiet, których wybory dotyczące garderoby są bacznie obserwowane i naśladowane przez młode dziewczyny" - wyjaśnia dyrektor kreatywny Tods'a, Derek Lam.
Kolekcja kierowana jest do młodych, nowoczesnych kobiet. Inspiracją dla najnowszej linii były prace francuskiej legendy fotografii mody Guy'a Bourdina i Andy'ego Warhola. Gama kolorystyczna najnowszej kolekcji opiera się na kolorach o mocnych akcentach, głębokiej czerwieni, czerni, elektryzującego niebieskiego, fuksji, lawendy, a także klasycznych odcieniach beżu.
"Wzory są proste, a torebki zostały wykonane z materiałów najwyższej jakości. W efekcie pozostają one klasyczne i, podobnie jak wino, z wiekiem stają się jeszcze lepsze" - podkreśla Hathaway.
Mimo iż kampania skierowana jest do młodszego grona odbiorców, na zdjęciach nie zobaczymy Anne radosnej, a uwodzicielską famme fatal. Tłem dla zdjęć wykonanych przez uznany duet fotografów Merta Alasa & Marcusa Piggotta jest czerwone sportowe auto. Zresztą sama konwencja zdjęć i charakter kampanii reklamowej nawiązują do tego, co przed laty na zdjęciach prezentował francuski fotograf Guy Bourdin.