W minioną sobotę zakończył się 36. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, którego partnerem strategicznym i kreatorem makijażu i fryzur był L’Oréal Paris. Marka zadbała o profesjonalną obsługę ponad 100 gwiazd i gości na uroczystościach wręczenia nagród, a także odpowiednią oprawę gali finałowej. Tak jak to ma miejsce w przypadku największych festiwali filmowych w Europie, z inicjatywy L’Oréal Paris wejście do Teatru Muzycznego w Gdyni wyłożone zostało czerwonym dywanem. W ramach konkursów pozaregulaminowych L’Oréal Paris przyznał Nagrodę dla Najbardziej Stylowej Aktorki, która przypadła Magdalenie Cieleckiej.
- Magdalena Cielecka jest uosobieniem dwóch pasji, które od lat z powodzeniem realizuje L’Oréal Paris. Te pasje, to kino i piękno. Jesteśmy nie tylko partnerami licznych festiwali filmowych, ale również na stałe współpracujemy z gwiazdami największego światowego formatu. Przyznana przez nas nagroda jest wyrazem uznania dla niekwestionowanego stylu Pani Magdy, na który składają się osobowość, charyzma, klasa oraz podziwiane przez nas dokonania artystyczne – powiedziała Katarzyna Chaber, Dyrektor marketingu marki L’Oréal Paris.
Po uroczystościach związanych z przyznaniem nagród pozaregulaminowych przyszedł czas na wielki finał 36. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Jego nowa oprawa była wynikiem pierwszej tego typu współpracy L’Oréal Paris ze światem kina w Polsce, zainspirowanej kilkunastoletnim doświadczeniem wyniesionym z Festiwali w Cannes i Wenecji oraz Biennale w Berlinie. Na potrzeby festiwalu w Gdyni partner strategiczny stworzył profesjonalny backstage z zespołem doświadczonych makijażystów i stylistów fryzur, działający w taki sam sposób, jak miało to miejsce w Cannes. W sumie zespół L’Oréal Paris przygotował ponad 100 gwiazd i gości, które pojawiły się na czerwonym dywanie przed Teatrem Muzycznym w Gdyni, w tym: Agata Kulesza, Magdalena Zawadzka, Aleksandra Nieśpielak, Bożena Dykiel, Gabriela Muskała, Agata Kulesza, Dorota Stalińska i Sylwia Juszczak.
Stylizację części z nich dopełniły indywidualnie dobrane suknie od Macieja Zienia, z którym marka współpracuje od 7 lat. Co więcej na uroczystości wręczenia Złotych Lwów wybrane polskie aktorki, w tym Magdalena Cielecka, Magdalena Boczarska, Grażyna Szapołowska i Maja Ostaszewska, pojawiły się w makijażu ze złotej kolekcji L’OR L’OR L’OR by L’Oréal Paris, którego światowa premiera miała miejsce 3 tygodnie temu w Cannes. W tej kolekcji, której twórcą jest m.in. Billy B, makijażysta Lady Gagi, na czerwonym canneńskim dywanie pojawiły się największe gwiazdy festiwalu, a zarazem ambasadorki marki: Diane Kruger, Jane Fonda, Gwen Stefani, Milla Jovovich, Freida Pinto, Claudia Schiffer, Doutzen Kroes. Kolekcja L’OR L’OR L’OR by L’Oréal Paris dostępna będzie w polskich sklepach od jesieni bieżącego roku.
- Gdynia zasługiwała na oprawę godną Cannes. Angażując się w festiwal, chcieliśmy stworzyć zupełnie nowa formułę gali, która wdrażałaby światowe standardy również w Polsce. Sądząc po ilości i zadowoleniu gwiazd udało nam się tego dokonać. Myślę, że 36. FPFF otwiera nowy rozdział w historii wydarzenia i cieszy nas, że mamy w tym swój udział – powiedziała Katarzyna Chaber.
Poza obsługą gwiazd i oprawą czerwonego dywanu L’Oréal Paris zadbał także o dodatkową atrakcję, która wzbogaciła formułę festiwalu. Przed Teatrem Muzycznym w Gdyni, stanął ogólnodostępny Instytut Piękna. Tam, w dniach od 10 do 11 czerwca wszyscy mieszkańcy Trójmiasta mogli bezpłatnie skorzystać z profesjonalnych porad ekspertów marki ds. makijażu, pielęgnacji i stylizacji fryzur.