Reklama
Warszawa
Reklama

Mała wielka jesień: nowa kolekcja ubrań dla dzieci i rodziców Smallbig

7 października 2014, 09:18
Autorka pomysłu Gabriela Antczak jest mamą pięcioletniego Andrzejka. Kilkukrotne próby znalezienia takich samych ubrań dla dorosłego i dziecka kończyły się niepowodzeniem. Stąd pomysł na stworzenie zupełnie nowej marki. Mimo że na Zachodzie takie projekty cieszą się już popularnością, dla polskich klientów Smallbig to nowość.
Autorka pomysłu Gabriela Antczak jest mamą pięcioletniego Andrzejka. Kilkukrotne próby znalezienia takich samych ubrań dla dorosłego i dziecka kończyły się niepowodzeniem. Stąd pomysł na stworzenie zupełnie nowej marki. Mimo że na Zachodzie takie projekty cieszą się już popularnością, dla polskich klientów Smallbig to nowość. / Media
Chyba każdemu w dzieciństwie zdarzyło się marzyć, by ubierać się tak samo, jak mama lub tata. Dziś można spełnić to pragnienie dzięki marce Smallbig, oferującej takie same ubrania dla dorosłych i dzieci. Produkty prezentują idealny kompromis między potrzebami tych dwóch grup wiekowych. Na rynku witamy właśnie nową jesienno-zimową kolekcję.
Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Powiązane

Reklama
Reklama

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama

    Zobacz więcej

    Reklama
    image for background

    Przejdź do strony głównej