Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Mała wielka jesień: nowa kolekcja ubrań dla dzieci i rodziców Smallbig

7 października 2014, 09:18
Autorka pomysłu Gabriela Antczak jest mamą pięcioletniego Andrzejka. Kilkukrotne próby znalezienia takich samych ubrań dla dorosłego i dziecka kończyły się niepowodzeniem. Stąd pomysł na stworzenie zupełnie nowej marki. Mimo że na Zachodzie takie projekty cieszą się już popularnością, dla polskich klientów Smallbig to nowość.
Autorka pomysłu Gabriela Antczak jest mamą pięcioletniego Andrzejka. Kilkukrotne próby znalezienia takich samych ubrań dla dorosłego i dziecka kończyły się niepowodzeniem. Stąd pomysł na stworzenie zupełnie nowej marki. Mimo że na Zachodzie takie projekty cieszą się już popularnością, dla polskich klientów Smallbig to nowość. / Media
Chyba każdemu w dzieciństwie zdarzyło się marzyć, by ubierać się tak samo, jak mama lub tata. Dziś można spełnić to pragnienie dzięki marce Smallbig, oferującej takie same ubrania dla dorosłych i dzieci. Produkty prezentują idealny kompromis między potrzebami tych dwóch grup wiekowych. Na rynku witamy właśnie nową jesienno-zimową kolekcję.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama