Warszawa
Reklama

Mała wielka jesień: nowa kolekcja ubrań dla dzieci i rodziców Smallbig

7 października 2014, 09:18
Autorka pomysłu Gabriela Antczak jest mamą pięcioletniego Andrzejka. Kilkukrotne próby znalezienia takich samych ubrań dla dorosłego i dziecka kończyły się niepowodzeniem. Stąd pomysł na stworzenie zupełnie nowej marki. Mimo że na Zachodzie takie projekty cieszą się już popularnością, dla polskich klientów Smallbig to nowość.
Autorka pomysłu Gabriela Antczak jest mamą pięcioletniego Andrzejka. Kilkukrotne próby znalezienia takich samych ubrań dla dorosłego i dziecka kończyły się niepowodzeniem. Stąd pomysł na stworzenie zupełnie nowej marki. Mimo że na Zachodzie takie projekty cieszą się już popularnością, dla polskich klientów Smallbig to nowość. / Media
Chyba każdemu w dzieciństwie zdarzyło się marzyć, by ubierać się tak samo, jak mama lub tata. Dziś można spełnić to pragnienie dzięki marce Smallbig, oferującej takie same ubrania dla dorosłych i dzieci. Produkty prezentują idealny kompromis między potrzebami tych dwóch grup wiekowych. Na rynku witamy właśnie nową jesienno-zimową kolekcję.

Powiązane

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama