Kampania "Kołysanki z miłością" zainaugurowana została w połowie maja. Najpierw rodzice napisali 419 tekstów kołysanek, z których wybrano 10 najpiękniejszych. Laureaci nagrali swoje kołysanki w duetach ze znanymi osobami: Andrzejem Grabowskim, Magdaleną Łyczko, Sonią Bohosiewicz, Andrzejem Rybińskim, Mariuszem Totoszko z zespołu Volver, Marcinem Kindlą, Stachurskym, Marzeną Rogalską i Anną Dereszowską.

Reklama

Ambasadorką kampanii jest aktorka Magdalena Różczka, prywatnie mama 3-letniej Wandy.

- Na samym początku sceptycznie podchodziłam do projektu, ale gdy dowiedziałam się, że naprawdę cały dochód ze sprzedaży płyty przeznaczony zostanie na Kliniki Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka, to nie miałam już żadnych wątpliwości. Choć wzbraniałam się dawniej, że nigdy nie będę śpiewać - sama też wystąpiłam na płycie. Po lekcjach śpiewu ćwiczyłam przy mojej córce, a ona nie zawsze reagowała pozytywnie. Zbyt się przejmowałam swoją rolą i wyłam, a córka mi pokazała, jak mam śpiewać i tak to nagrałam - powiedziała Magdalena Różczka.

Na płycie nie zabrakło także profesjonalnych wokalistów jak Mariusz Totoszko czy Stachursky.

- Bardzo lubię śpiewać. W końcu jestem piosenkarzem. Ale jeśli mogę wykorzystać swój głos w słusznej sprawie dla dzieci, cieszę się tym bardziej. Sam jestem ojcem i muszę przyznać, że najtrudniej śpiewa się swojemu dziecku. Zawsze jest albo za cicho albo za głośno - powiedział Mariusz Totoszko.

Kampania, której organizatorem jest producent wody Ustronianka z Jodem, ma na celu przywrócenie mody na śpiewanie kołysanek, dlatego każda z kołysanek dostępna jest na płycie także w wersji do samodzielnego śpiewania. Cena płyty to 19,90 zł.