• ~Kate Rozz imie i nazwisko zmienione
    (2013-06-21 00:36)
    kobiety z tatażami mają problem z abmicja i potrzebą sciagnięcia na siebie uwagi, jesli im sie to normalnie nie udaje to sie tatułują jak małpy albo pierwotni ludzie zeby chociaż troche dobrych genów przyciągnąć
  • ~ogier
    (2013-06-21 11:13)
    Te z tatuażami wyszły z więzienia i są wyposzczone. Za 50 zeta robią, co zechcesz!
  • ~pawelek
    (2013-06-24 18:37)
    co za bzdury mnostwo kobiet uwielbia koturny i obcasy,tipsy i tatuaze co nie oznacza tylko jednego..kretyni...
  • ~ja ja
    (2013-06-20 18:33)
    Takich chętnych laluń pełno szlaja się po galach, POkazach mody i innych targowiskach próżności. Niektóre ciągają swoje dorastające córki. Łatwe kobitki zostały rozszyfrowane, dlatego tak się wściekają
  • ~Viva
    (2013-06-26 06:16)
    Moj - mieszkajacy w Costa Rice - wnuk jak spotyka "plazowiczke z tym sznurkiem w oupie mowi"zapomnialas w domu majtek".
  • ~Brooklyn Bound
    (2013-06-25 23:24)
    80 % murzynek w USA nosi doczepiane wlosy, zelowe pazury, nie byloby w tym nic dziwnego ale wiekszosc tych kobiet siedzi na odwiecznych zasilkach wzglednie pracuje na czarno za minimalne stawki...ale na pazury raz na tydzien czy dwa zawsze sie kasa znajdzie. To samo na fryzjera w celu doklejenia wlosow a rzecz to nie tania bo miniimum $300. Patrzac na Polki ktore sie upiekszaja widac ze 80% to proste lub bardzo proste wiejskei dziewczyny ktore nadal mieszkaja na wsi lub wyemigrowaly na Warszawe Katowice Gdansk cvzy tez inne wieksze miasto
  • ~z pis
    (2013-06-19 16:49)
    to jest skóra :)
  • ~Arielka
    (2013-06-25 13:10)
    Co za idiota/tka to wymyślił/a buahahahaha LoL :D
    a łatwego faceta po czym rozpoznamy?
    Po rurkach wrzynających mu się w tyłek i stringi tył na przód założone :P
  • ~blaaaaaa......
    (2013-06-20 10:53)
    Ten bełkot, który się z Ciebie wydobywa świadczy o tym, że jesteś typową polską, odmóżdżoną amebą ze wsi...Po prostu tępy burak...Nie ździwiłbym się gdybyś był na dodatek damskim bokserem i impotentem...
  • ~buahahah
    (2013-06-24 21:57)
    hahahahah sie usmiałam! uwielbiam szpilki im wyższe tym lepiej, mam tatuaż na nadgarstku, mam paznokcie żelowe i lubię się malować...kiedy ktoś stawia mi drinka to dlaczego miałabym odmówić?! jego sprawa jeśli jest na tyle frajerem żeby wydawać kasę na nieznajomą. No a teraz dodam że od 6 lat jestem z tym samym facetem i w ciągu tego okresu nie spałam z nikim innym.Także te swoje mądrości z tyłka zostawcie dla siebie zakompleksione świnie!
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.