Firmy kosmetyczne przyzwyczaiły nas już do tego, że kremy dla dojrzałych kobiet reklamują nastolatki. Inaczej jest w przypadku Moniki Belluci, która z powodzeniem mogłaby reklamować kosmetyki dla kobiet młodszych od siebie.

Włoszka uchodzi za jedną z najpiękniejszych współczesnych gwiazd kina. Początkowo pracowała jako modelka. W filmie zadebiutowała w 1990 roku. Pozycję gwiazdy ugruntowała rolami w kontrowersyjnym "Nieodwracalne" Gaspara Noe z 2002 roku, ekranizacji komiksu "Asterix i Obelix: Misja Kleopatra" z tego samego roku, drugiej i trzeciej części trylogii Andy'ego i Larry'ego Wachowskich "Matrix Reaktywacja" i "Matrix Rewolucje" oraz w "Pasji" Mela Gibsona (2004), gdzie wcieliła się w postać Marii Magdaleny. Mimo przekroczenia "zabójczej" dla większości aktorek czterdziestki wciąż obsadzana jest w rolach pięknych femme fatale.

Reklama

W ramach współpracy z Oriflame Belluci pojawi się także w kampanii reklamowej kosmetyków w telewizji. Seria Royal Velvet skierowana jest do kobiet powyżej 40 roku życia; wygładza i ujędrnia skórę.