Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Diabeł tkwi w dodatku: toczek w codziennych stylizacjach

21 sierpnia 2012, 10:02
Prezentację jesiennej kolekcji marka HatHat rozpoczęła od pokazania toczka. W tym celu do współpracy zaproszono blogerkę Anię.
Prezentację jesiennej kolekcji marka HatHat rozpoczęła od pokazania toczka. W tym celu do współpracy zaproszono blogerkę Anię. / Media
Wydaje się Wam, że toczek to nakrycie głowy zarezerwowane dla nobliwych dam. Marka HatHat przekonuje, że to nieprawda!

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama