W Hong Kongu dwaj ochroniarze zostali przewiezieni do szpitala po tym jak 300 kobiet oczekujących na otwarcie sklepu staranowało wejście. W Nowym Jorku przed wejściem do sklepu H & M, zlokalizowanego przy Fifth Avenue, pierwsza modnisia ustawiła się 22 godziny przed jego otwarciem. Z kolei w Dubaju i Pekinie kolekcja sprzedała się w ciągu 30 minut - informuje "Huffington Post".

Reklama

W Polsce kolekcja Versace dla H & M, która w 300 sklepach na całym świecie dostępna była od 17 do 19 listopada, również cieszyła się dużą popularnością. Co prawda rannych nie było, ale nie dało się uniknąć wielogodzinnego oczekiwania na wejście do sklepu.

"Kolekcja Versace dla H & M cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów - znaczna część modeli sprzedała się całkowicie już pierwszego dnia sprzedaży. Pierwsi kupujący czekali na otwarcie sklepu już od 4.00 rano, by od 8.00 móc zrobić zakupy" - poinformowała PAP Life Ewa Jarzemska, odpowiedzialna za PR marki H & M.

Największym zainteresowaniem cieszyły się skórzane kurtki i płaszcze oraz jedwabne sukienki z wzorami, które stanowią esencję domu mody Versace - zarówno w czasach, gdy jego głównym projektantem był Gianni Versace, jak i obecnie - gdy funkcję Dyrektor Kreatywnej objęła Donatella Versace - zauważa Jarzemska.

Reklama