- Ta współpraca to rodzaj sprawdzianu jak stworzyć takie ubrania za niewielką cenę. Wszyscy wiedzą, że lubię współpracę z różnymi markami - podkreślił Lagerfeld, który wcześniej stworzył kolekcje dla takich masowych marek jak H&M, Hogan, Diesel, a także dodawał stylu firmie Magnum i Coca Coli. - Macy's to idealny, amerykański dom towarowy, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie, bez rujnowania budżetu - dodał.

Reklama

Wśród ubrań zaprojektowanych przez słynnego kreatora mody nie zabraknie tweedowych marynarek - znak rozpoznawczy Chanel, czy oryginalnych koszulek z nadrukami. Projektant zaproponuje klientkom różnorodne kroje sukienek od tych zwiewnych, kobiecych kreacji, po sukienki o geometrycznym kroju.

- Ta kolekcja oddaje jego pasję i twórczy geniusz. Widoczny jest również ciągle zmieniający się sposób postrzegania klientek - wyjaśnia wicedyrektor Macy's i dyrektor działu mody Nicole Fischelis.

Wcześniej Macy's współpracowało z takimi projektantami jak Matthew Williamson czy Kinder Aggugini. Kolekcja The Karl Lagerfeld for Macy's dostępna będzie w 235 sklepach, a także w sklepie internetowym.