A to dlatego, że sklep OTTO reklamowały już takie gwiazdy, jak Claudia Schiffer, Heidi Klum czy Bar Rafaeli.
W naszym kraju to Edyta Herbuś postanowiła zostać ambasadorką OTTO, który właśnie otworzył swój polski oddział.

Reklama
Inne

Tancerka przyznała, że oferta sklepu bardzo ją zainteresowała. „Przeglądając asortyment sklepu, zwróciłam uwagę na buty i dodatki, bo tych w kobiecej szafie nigdy nie jest za wiele” – powiedziała Herbuś.
Z oferty sklepu w szczególności do gustu przypadły jej buty – między innymi ciężkie kozaki z ćwiekami – i interesujące fasony marynarek.

OTTO oferuje ubrania dla osób obu płci, przede wszystkim w wieku 25-44 lat. W internetowej witrynie (www.otto.pl) można znaleźć takie marki, jak Esprit, s.Oliver, Triumph, Geox, Mustang, Levi's, Wrangler, Tom Tailor, Calvin Klein, QuickSilver, Jack Wolfskin i inne.

Reklama

Były Skrzyneckiej odebrał córeczkę ze szpitala.