To nie pierwsza zawodowa przygoda amerykańskiej fotograf z disnejowskimi postaciami. Artystka przygotowała zeszłoroczną kampanię dla Disneya zatytułowaną "Lear of a Milion Dreas". Wówczas na jej zdjęciach pojawili się Scarlett Johansson, Beyonce Knowles i David Beckham.



Reklama

Rachel Weisz jako Śnieżka


"Fotografie autorstwa Leibovitz to zaproszenie do świata fantazji i marzeń z dzieciństwa, świata, w którym każda kobieta może być księżniczką, a każdy mężczyzna rycerzem" - mówi Rob Doughty, rzecznik kalifornijskiego Disneylandu. "Wszyscy chcemy wierzyć w wartości, które pamiętamy z bajek, opowieści i historii słuchanych w dzieciństwie. Annie Leibovitz wspaniale wskrzesza ten świat w nowej kampanii Disneya".


Roger Federer jako król Artur



Leibovitz w 1970 roku rozpoczęła współpracę z magazynem Rolling Stone, w którym pełniła funkcję dyrektora artystycznego odpowiedzialnego za fotografie. Oprócz artystycznych sesji ikon pop kultury i polityki fotografowała także m.in.: wojnę na Bałkanach i Nowy Orlean po przejściu huraganu Karina. Obecnie pracuje dla dwóch największych modowych magazynów świata: Vogue i Vanity Fair.



Reklama