W związku z tym trendem na rynek trafił Spirytus Nalewkowy Soplicy - pierwszy tego typu produkt.

W ciągu ostatnich trzech lat udział wódek smakowych w rynku wódki wzrósł z 17 do 19 proc. Większe zainteresowanie wódkami smakowymi widać także w naszych kuchniach i spiżarniach, gdzie powstają nalewki. Aby pomóc tym, którzy w produkcji nalewek stawiają pierwsze kroki, marka Soplica wypuściła na rynek Spirytus Nalewkowy pozwalający na sporządzanie prawdziwie domowych nalewek według tradycyjnej, sprawdzonej receptury.

"Powstały na bazie krystalicznie czystej wody, oryginalny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60 proc. pomaga wydobyć to, co najlepsze z dojrzałych w słońcu owoców - ich naturalny zapach i głęboki smak. Jego receptura wykorzystuje idealne proporcje składników. Dzięki temu można używać go bezpośrednio na świeże owoce bez konieczności rozcieńczania wodą, której jakość nie zawsze jest sprawdzona" - mówi Przemysław Jaczewski, brand manager marek Soplica i Jeżówka.

Spirytus to oferta dla tych, którzy dotychczas marzyli o zrobieniu własnej nalewki, a brakowało im czasu lub zniechęcała ich skomplikowana receptura.

"Przyrządzenie własnej nalewki ułatwi specjalna książeczka umieszczana z tyłu butelki Spirytusu Nalewkowego zawierająca sprawdzony przepis. Pomóc również może nalewkowy ekspert, Antek Soplica na swoim profilu na facebook.com" - dodaje Jaczewski.