Firma odzieżowa tłumaczy, że od 1997 roku sprzedają linię odzieżową dla dzieci nazwaną właśnie "Material Girl". Przedstawiciele marki są przekonani, że prawo do korzystania z tej nazwy należy się właśnie im. LA Triumph Inc domaga się, aby artystka zmieniła nazwę swojej linii odzieżowej.

Reklama

Inaczej na sprawę patrzy Madonna. Gwiazda tłumaczyła, że to jej należą się prawa do posługiwania się tą nazwą - w końcu w 1984 roku zaśpiewała piosenkę zatytułowaną "Material Girl". Ten argument nie przekonał jednak sędziego Jamesa Otero, który rozpatrywał wniosek LA Triumph Inc. Kolejna rozprawa odbędzie się w połowie października.

- Madonna jedynie zaśpiewała piosenkę zatytułowaną Material Girl, ale nigdy nie sprzedała żadnego produktu noszącego taką nazwę - wyjaśnia adwokat Anne Sterba, która na prośbę serwisu Fashionista przeanalizowała tę sprawę.

- Należy pamiętać, że prawa autorskie, a prawa do znaku firmowego, są to dwie zupełnie różne rzeczy. W tym wypadku to marka LA Triumph może zwyciężyć - dodaje.