Chodzi o „Unhappy Meal” – pudełka ze specjalnymi zestawami, które otrzymają dzieci przed wybranymi restauracjami sieci McDonalds. Na opakowaniu zamiast roześmianego clowna, młodociani klienci zobaczą przerażającego mężczyznę przywodzącego postać z horrorów: trzymającego nóż w ręku pana McCruelty. Na opakowaniach widnieje też wizerunek zwierząt i klauna wznoszącego zakrwawioną siekierę.

Reklama

Równie „ciekawa” jest zawartość pudełka. Dzieci nie uświadczą w nim tradycyjnego hamburgera z frytkami i zabawką. Zamiast tego znajdą figurkę zakrwawionego kurczaka lub wychudzonej krowy.

Jak łatwo się domyślić, kampania jest apelem przeciw jedzeniu mięsa. Pytanie tylko, czy nie jest zbyt drastyczna, jak na delikatna dziecięca psychikę.

_________________________

NIE PRZEGAP:

>>> Im starsza mama, tym mądrzejsza pociecha
>>> Czy to już ADHD?
>>> Niebezpieczne zabawy pod prysznicem

Reklama