Kolekcję Wiosna-Lato 2011 projektanci marki Quiosque dedykowali współczesnej kobiecie, która pośród wielu zajęć znajduje czas dla siebie; chce wyglądać pięknie w każdej odsłonie dnia – w domu i pracy. Odpowiadając na jej potrzeby, zaprojektowano kolekcję, która łączy elementy tradycyjne z nowoczesnymi, podkreśla osobowość dając poczucie maksymalnego komfortu. Wyróżnia ją gama ożywczych, energetycznych kolorów, które lśniąc w promieniach wiosennego słońca, tworzą niepowtarzalny efekt. Motywem przewodnim kolekcji są kwiaty…

Reklama

Najnowsza, bardzo oryginalna sesja QUIOSQUE powstała z udziałem ambasadorki marki, Moniki Richardson.

- Pani Monika uosabia cechy charakterystyczne dla QUIOSQUE. Będąc spełnioną kobietą, zapracowaną mamą, tworzy swój niepowtarzalny styl łącząc elegancję z wygodą; emanuje kobiecością i pozytywną energią. To o takich kobietach myślimy projektując nasze kolekcje. Ich adresatkami są panie o otwartym umyśle, romantycznym usposobieniu i realnym, choć optymistycznym, spojrzeniu na świat. QUIOSQUE to coś więcej niż tylko ubrania, to bardzo kobiety styl życia i sposób myślenia – mówi szef marketingu marki QUIOSQUE.

- Zdecydowałam się na współpracę z marką QUIOSQUE ponieważ pasuje do mojego stylu życia i tego, w czym czuję się dobrze. Cenię ponadczasową klasykę, ale nie stronię też od tego, co nowoczesne. W QUIOSQUE mogę znaleźć ubrania na wiele okazji: od biznesowego spotkania, przez zabawę z dziećmi w parku, po romantyczną kolację z mężem. Dobrze czuję się w ubraniach podkreślających sylwetkę. Chcę czuć się kobieca w każdej sytuacji… - mówi Monika Richardson.

Reklama

Oceńcie, jak dziennikarka wypadła w nowej roli.

Media
Media
Media
Media