W tworzeniu kolekcji, która ma pomóc rozpowszechnić wiedzę na temat HIV i AIDS, obok Rihanny udział wzięli znani projektanci z organizacji Designers Against AIDS i muzycy.

Kolekcja H&M sygnowana przez artystów składa się z T-shirtów, koszulek i bluz z kapturem, na których znajduje się nadruk z przesłaniem dotyczącym AIDS. Największy i najbardziej krzykliwy zaproponowała brytyjska projektantka Katharine Hamnett - "USE A CONDOM!" ("Używaj prezerwatyw"), a designer Henrik Vibskov napisał - "Be aware - it is still happening" ("Bądź czujny - to nadal się zdarza).

Katharine Hamnett, Nina Persson, Rihanna

Timbaland, Ziggy Marley

"Kampania Fashion Against AIDS to wspaniały sposób, aby zachęcić moich fanów, by przyłączyli się do walki przeciwko HIV/AIDS." - przekonywała Rihanna. Gwiazdy ostrzegają bowiem, że śmiertelnym wirusem zarażonych jest 12 milionów nastolatków, w wieku 15-24 lat.

Artyści biorą udział w kampanii nieodpłatnie, a 25 proc. wpływów ze sprzedaży kolekcji będzie przeznaczona na wsparcie projektów zapobiegających HIV/AIDS na całym świecie.

Ceny wahają się od 39,90 PLN do 119 PLN.

Wszystkie ubrania "Fashion Against AIIDS" uszyte są z bawełny ekologicznej. Kosztują od 39 do 119 zł. W H&M można rozpoznać je nie tylko po specjalnych nadrukach, ale także metkach z napisem - "This might be the most important piece of clothing you've ever had your hands on" ("To może być najważniejsze z ubrań, jakie kiedykolwiek miałeś w rękach").