• ~Jane belfastanne
    (2013-08-01 18:11)
    Idiotyzm. Tekst pisał męski szowinistyczny knur. Jestem baba, całe życie wśród chłopów i wiem co preferują. Nie seks. a inteligencję, kreatywność, pracowitość.
    Łóżko jest OK. Ale wtedy jgdy to co powyzej jest wysokiej klasy. Chłopi z mojego środowiska stawiają babom wysoko poprzeczki .
  • ~eLKa
    (2014-01-14 01:42)
    Czar pryska gdy nie wsadzi do pyska. HAHA. Głupie ale niestety prawdziwe. Wszystko pięknie, ładnie ale gdy oznajmiłam to mojemu chłopaczkowi, że nie wezmę do buzi przed ślubem, szybko mnie rzucił. HAHA płytki śmieszny chodzący malutki fistaszek!!
  • ~bzyk
    (2013-08-03 19:28)
    Ja myślę, że jak się rozkraczy i wypnie pupę.
  • ~Agatka
    (2013-08-01 09:07)
    Zatrudniacie debili! Czy ktos to czyta przed opublikowaniem? Czy zwierzchnik autora to tez debil?!
  • ~ghhht
    (2013-07-31 18:10)
    pierdoły
  • ~jak zwykle
    (2013-07-31 10:39)
    bzdury
  • ~zzz
    (2013-07-31 11:07)
    Seksowna?! Chyba kobieca! Czy te notatki piszą ludzie, którzy znają język polski? Wszędzie błędy na każdym poziomie - znaczeniowym, gramatycznym, ortograficznym... Nawet odmieniać przez przypadki nie potrafią. A może to celowe działania, żeby nasze społeczeństwo jeszcze bardziej zdebilowaciało?!
  • ~DinX
    (2013-07-31 19:45)
    Co za poroniony idiota montuje te sklejki z Shutterstocka - a z drugiej strony, niezłą masz robotę. Generować takie odmóżdżenie i jeszcze brać za to kasę - dobra fucha.
  • ~tele-wic
    (2013-08-01 14:54)
    Mamy do czynienia z celowym dogłupianiem polskiego społeczeństwa za wszelką cenę!
  • ~stary telewidz
    (2013-08-01 14:57)
    Głupi Autorze, przed "w których" nie stawia się przecinka. Z konstruowaniem zdania też masz potworne kłopoty. Kolejny mój apel do Naczelnego - Redaktorze skąd Pan bierze i zatrudnia takich kretynów w swojej gazecie?
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.