Czerwone wino zdrowe jak ryba!
Nie jadasz tłustych ryb, choć wiesz, że są zdrowe? Teraz to już nie problem, można je zastąpić... czerwonym winem! Naukowcy z Katolickiego Uniwersytetu w Campobaso odkryli, że jeden, lub dwa kieliszki dziennie tego trunku pomagają wytwarzać zdrowe tłuszcze, podobne do tych z mięsa ryb.
- Era restrykcyjnych diet przemija
- Kup ekologiczne wino od samego Stinga
- Kobiety boli bardziej
- Lily Allen schudła dzięki hipnodiecie
- Dietetyczne jedzenie odchudza tylko portfele
- Fast food przyczyną choroby Alzheimera!
- Aktorka schudła 56 kilogramów
- Chcesz mieć płaski brzuch? Poznaj sposoby
- Matura bez bólu >>
Pogoda
POLSKA
Piątek 2012-05-25

temp. min 3°C max. 25°C
opady:
brak
Twoje miasto:
Program TV
Sprawdź program swojej ulubionej stacji:
Badanie przeprowadzono na kilkuset osobach z Wielkiej Brytanii, Belgii i Włoch. Okazało się, że te, które regularnie spożywają niewielkie ilości tego alkoholu. zwiększają ilość kwasu omega 3 w organizmie.
Omega 3 to kwas tłuszczowy, jego głównym źródłem pochodzenia w naszej diecie są ryby morskie. Występuje także w oleju lnianym i oleju glonowym, ale w bardzo niewielkich ilościach - to źródło polecane jest w zasadzie tylko wegetarianom. Kwas omega 3 pozwala nam zachować pełną sprawność fizyczną i umysłową, mają też ogromne znaczenie w profilaktyce wielu chorób.
Wyniki badań pokazują, że spożycie alkoholu zwiększa obecność kwasu omega 3 w organizmie, jednak najbardziej efektywne pod tym względem jest czerwone wino. Odkrycie naukowców nie powinno jednak być pretekstem do przesadzania ze spożyciem drinków. Pamiętajmy o negatywnym wpływie alkoholu na układ nerwowy, wątrobę, nadciśnienie, układ krążenia, zaburzenia funkcji seksualnych i wielu innych. Zalecana ilość to lampka wina dziennie dla kobiety i dwie lampki dla mężczyzny. I ani kropli więcej!
























































Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!