Dni dobre dla ciała według Rihanny

Kiedy jej ulubiona część ciała, czyli pupa straci formę, piosenkarka wprowadza w życie dietę twz. chudych dni.

Na śniadanie zjada wyłącznie porcję ananasa z białkiem z jajka i wypija duże ilości wody przegotowanej z cytryną.

Obiad piękności z Barbadosu składa się z chudej ryby, kartofli i bukietu warzyw.

Kolację Rihanna spożywa skromną: ogranicza się wyłącznie do warzyw.

Jak to działa:

Warzywa idealnie odchudzają: mają mało kalorii (składają się w 78 - 95% z wody) i zawierają duże ilości witamin oraz składników mineralnych, a w szczególności witaminy C i karotenu: wapnia, potasu, magnezu, żelaza i fosforu.


Detox Heidi Klum

Nie do wiary: Ona ma troje dzieci! Jak to robi? Pije dużo wody, biega z dziećmi, ciężko pracuje i ma 2 niezawodne sposoby na oszukanie głodu.

1. Przed wyjściem do restauracji lub imprezę, modelka zjada 2 liście sałaty skropionej 2 łyżkami oliwy. Ten lekki kwas tłuszczowy hamuje apetyt i sprawia wrażenie sytości.

2. Heidi często bywa na obfitujących w pyszne jedzenie bankietach. Nie może wówczas pilnować diety, dlatego sięga po inne metody. Regularnie przygotowuje sobie kąpiel w specjalnej soli Epsom. Jej roztwór sprawia, że Heidi gubi kilogramy. Od razu wygląda szczuplej, a nogi nie są już tak ciężkie.








Sałatka a la Jessica Simpson

Jaka jest tajemnica jej seksownych kształów? Sałata a la Jessica, którą można zjeść w jednej z włoskich knajpek w Kalifornii. Ale jeśli akurat nie wybierasz się tam tego lata, a chcesz zdrowo i szybko schudnąć, spróbuj przyrządzić ją sama w domu. Sałatka idealnie nadaje się na wakacyjne upały, jest smaczna i niskokaloryczna.

Przepis na sałatkę Jessiki Simpson:

2 przekrojone gruszki japońskie (nashi)*, 10 truskawek, 100 gram grillowanego kurczaka, 10 listków rzymskiej sałaty, kilka francuskich grzanek.

Sos: 2 łyżki oliwy, 1 łyżka octu balsamicznego, 1 ugotowane żółtko, 1 łyżka musztardy Dijon

* Miąższ gruszki nashi zawiera witaminę C oraz związki mineralne (wapń, potas i fosfor). 100 g owocu ma 53 kalorie.







Top 5 Katheriny Heigl

Aktorka znana z m.in. filmu "Wpadka" ma niestety tendencje do tycia, dlatego stara się regularnie przestrzegać diety. Jej sposób na odzyskanie ładnej sylwetki to 5 niewielkich posiłków spożywanych w regularnych odstępach. Na dodatek każdy z nich musi składać się z 5 składników.

Dopuszczalne są także 2 przekąski - przysmaki w ciągu dnia, ale nie mogą zawierać więcej niż 100 kalorii. Aktorka pozwala więc sobie na zjedzienie 20 gramów czekolady lub ok. 15 sztuk chipsów, albo 30 gramów gumowych żelków.

Zdrowszą alternatywą dla ulubionych przysmaków Katheriny są zbożowe ciasteczka (25 gram), migdały (12 sztuk) i jogurt owocowy (100 gram)