Współpraca znanej sportsmenki z producentem wody zaplanowana jest długofalowo i obejmować będzie kampanię telewizyjną, działania PR oraz inne formy aktywności, związane z promocją zdrowego stylu życia i odżywiania całej rodziny. Wizerunek Ani Lewandowskiej znajdzie się także na opakowaniach produktów marki.

Reklama

- Cieszę się, że marka Kinga Pienińska zaprosiła mnie do współpracy. Jako osoba promująca zdrowy tryb życia doskonale wiem, jak ważnym elementem diety jest odpowiednie nawadnianie organizmu i jak istotną rolę pełni w tym względzie regularne picie wody – powiedziała Anna Lewandowska.

Początek współpracy skomentowała również Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska:

- Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny. Pozostało nam tyko dać Annie okazję, żeby mogła przekonać się o smaku i jakości naszej wody. Cieszymy się, że Kinga Pienińska przypadła jej do gustu - powiedziała.

Reklama