1. Odchudzanie bez stresów

Jesienne temperatury powodują, że zakładamy grubsze ubrania, w których nie widać tal wyraźnie naszej figury. Dlatego presja na osiągnięcie wymarzonej sylwetki może być mniejsza. Z kolei pozytywna energia zgromadzona jeszcze w czasie lata dodaje entuzjazmu i chęci do działania. To pomaga w racjonalnym podejściu do odchudzania, rozłożeniu diety i gubieniu kilogramów w bardziej naturalny sposób. Pozwala to spokojnie stosować zbilansowaną dietę, aktywność fizyczną, a wszystko uzupełniać naturalnymi suplementami diety.

2. Mniej jedzeniowych pokus

Jesień i zima to nie sezon na imprezy na świeżym powietrzu, nie mamy więc tylu okazji i pokus do łamania diety. Nie skuszą nas tłuste dania z grilla, czy piwo łączone z kalorycznymi przekąskami. Lody, gofry i dania z food-trucków nie atakują już naszej silnej woli na każdym kroku. Co z oczu to i z serca! Łatwiej zachowamy dietę bez patrzenia na niedozwolone produkty i jedzących je przyjaciół.

3. Zimowa i jesienna dieta musi być racjonalna

Jeżeli boimy się bardzo restrykcyjnych diet, to jesienią i zimą jesteśmy usprawiedliwieni korzystając z mniej drakońskich metod. Nasz organizm w tym chłodnym okresie potrzebuje więcej energii na utrzymanie temperatury ciała. Musimy także dostarczać mu odpowiednich witamin, żeby nie osłabiać naszego systemu odpornościowego. Co więcej, do lżejszej diety łatwiej się przyzwyczaić i w ten sposób stopniowo zmieniać nawyki żywieniowe. Łatwiej będzie np. zmniejszyć porcje jedzeniowe najpierw o jedną drugą, a potem, jeżeli zajdzie taka potrzeba, o kolejną połowę, niż od razu do jednej czwartej porcji sprzed diety.

4. Jedzenie dostępne jesienią sprzyja odchudzaniu

Jesień to doskonały czas dla zdrowego żywienia. Dostępnych jest wiele niskokalorycznych warzyw. Idealne do diety są bakłażany, cukinie, kabaczki i dynie. Dodatkowo na rynku wciąż są dostępne zdrowe warzywa letnie, takie jak pomidory, ogórki, rzodkiewki, sałaty, czy też rukola. Bogaty wachlarz dostępnych w przystępnych cenach warzyw znacznie ułatwia przyrządzanie smacznych, zdrowych posiłków. Do tego jesienne owoce takie jak śliwki, gruszki i jabłka są stosunkowo nisko kaloryczne, a jednocześnie mogą zaspokoić apetyt na coś słodkiego.

5. „Chłodniej" oznacza dla sportu „lepiej"

Bez aktywności fizycznej ryzykujemy, że dieta będzie przeciągać się w nieskończoność, a efekty mogą bardzo szybko przepaść. Do wszelkich treningów niższa temperatura jest bardzo korzystna. Nasz organizm nie nagrzewa się tak szybko, jak w upały i częściej możemy trenować także w ciągu dnia, np. w weekendy. Dogrzać organizm jest łatwiej, niż go bezpiecznie schłodzić. Jeżeli uznamy, że temperatura na zewnątrz jest zbyt niska, można założyć odpowiednią, termoaktywną odzież.

6. Sport sprawia przyjemność

Dopadła Cię jesienna depresja? To nieprawda, że słodycze i ciepły koc będą najlepszym lekarstwem na obniżony nastrój. Zbilansowana dieta, aktywność fizyczna i naturalne suplementy poprawią samopoczucie lepiej niż rurki z kremem. W jesienne i zimowe ponure poranki będziesz wstawać z energią i ochotą.

7. Jedziesz na narty? Bez formy nic z tego

Czekasz na motywację w postaci konieczności założenia stroju i grania w siatkówkę plażową? To co powiesz na wciśnięcie się w narciarski kombinezon i uprawianie sportów zimowych? Bez dobrej kondycji wyjazd na narty będzie nie tylko nieprzyjemny, ale przede wszystkim niebezpieczny. Warto zadbać o wzmocnienie mięśni i lekką zwinną sylwetkę przed zimowymi feriami.

8. Im wcześniej zaczniesz, tym prędzej przyjdą efekty

Dieta i ćwiczenia, szczególnie, jeśli odkładane, to drażliwy temat. Mówienie o nich tygodniami może nawet obniżać nasze samopoczucie. Lepiej zacząć coś robić, niż myśleć o tym i przekładać. Rozpoczynając dietę jeszcze jesienią mamy dużo czasu do następnego okresu urlopowego, więc możemy odchudzać się spokojniej i bardziej naturalnie. Wspomaganie diety aktywnością fizyczną i suplementami diety, takimi jak Fit & Slim może przyspieszyć cały proces i sprawić, że już na Sylwestra będzie można pokazać swoją nową, lepszą sylwetkę w odjazdowej kreacji.