Od lat na przełomie września i października amatorzy złotego trunku zjeżdżają się do Monachium, aby delektować się smakiem piwa. Ten suto zakrapiany festyn stał się inspiracją dla marki kosmetycznej Manhattan, do stworzenia linii kolorowych kosmetyków, Manhattan's Oktoberfest Collection.

Reklama

W skład zestawu limitowanej edycji kosmetyków, która będzie dostępna jedynie na niemieckim rynku - i to tylko przez osiem tygodni - weszły matujące bibułki, cztery odcienie różu i szminek w tej samej tonacji, a także tusz do rzęs. Kosmetyki zamknięte w miniaturowych opakowaniach nadają się idealnie do poprawienia makijażu przy kuflu piwa.

Oktoberfest odbywa się corocznie od 1810 roku na przełomie września i października i jest jednym z największych na świecie festynów ludowych. W ostatnich latach przeciętna liczba odwiedzających wynosiła sześć milionów. W trakcie trwania festynu spożywane jest około pięciu milionów litrów piwa, sprzedawanego tradycyjnie w litrowych kuflach tzw. Mass.