Ciągle chudniesz i tylesz, i widzisz, jak dramatyczne ma to skutki dla jędrności twojego biustu? Wsmarowujesz w niego specjalne balsamy - bez rezultatu? Największy sekret sterczących dumnie piersi tkwi w... odpowiedniej postawie ciała. Chodź z wyprostowanymi plecami, ściągniętymi do tyłu ramionami podniesionym podbródkiem. Zgarbiona postawa sprawia, że piersi, zgodnie z prawem grawitacji, opadają do dołu a co za tym idzie, tracą jędrność - podaje portal kobieta.pl. Jak jeszcze zapewnić sobie jędrny biust?

UPRAWIAJ SPORT

Podniesiony biust zapewnisz sobie, jeśli wzmocnisz mięśnie klatki piersiowej i ramion. Możesz to zrobić pływając (żabką, kraulem i na grzbiecie) i uprawiając wioślarstwo (lub wiosłując na siłowni). Sprzymierzeńcem pięknych piersi jest też taniec i... jazda na rowerze. Zamiast więc stać zgarbiona w autobusie i czuć, jak twój biust stopniowo spada ku dołowi, przesiądź się na rower i dojedź do pracy uśmiechnięta i dumnie wyprostowana.

ĆWICZ REGULARNIE

Jest kilka ćwiczeń, które wykonywane regularnie zadbają o zgrabną linię twojej klatki piersiowej. Są proste, mało czasochłonne i nie wymagają specjalnych warunków.

* Zbawienne efekty przyniesie dobrze znany koci grzbiet. Uklęknij na czworakach tak, aby ręce i nogi tworzyły z korpusem kąty proste. Wygnij plecy tak, by tworzyły łuk przypominający odwróconą literę "u" jednocześnie wciągając brzuch i schylając głowę po czym powróć do pozycji wyjściowej.

* Nożyce to kolejne dobrze znane i skuteczne ćwiczenie.Nożne kształtują mięśnie brzucha, wykonywane rękami rzeźbią biust. Rób poziome nożyce wyciągniętymi do przodu rękami z dłońmi zaciśniętymi w pięści.

* Trzecie popularne ćwiczenie to przyciskanie dłoni do siebie. Złóż otwarte dłonie na wysokości mostka tak, aby przylegały wnętrzami do siebie (tak, jak podczas modlitwy). Unieś łokcie do linii równoległej do podłoża. Mocno przyciska j dłonie do siebie tak, aby napinały się mięśnie ramion.

* Jędrny biust zapewnią ci również damskie pompki. Możesz je wykonywać w sposób klasyczny, czyli na podłodze, pochylając ku dołowi korpus i opierając się na kolanach. Jeśli nie ma odpowiednich warunków a ty masz na sobie eleganckie ubranie, możesz ćwiczyć na ścianie - oprzyj na niej dłonie na wysokości mostka i pochylaj się do przodu tak, jak w zwykłych pompkach.