50 sposobów na płaski brzuch

2007-10-12 15:49 | Aktualizacja: 20:41
Płaski brzuch na 50 sposobów

Płaski brzuch na 50 sposobów / Inne)

Jeżeli pomyślisz o tym właśnie teraz, gdy za oknem plucha i ziąb, za kilka miesięcy, latem, bez obaw włożysz króciutki top i pokażesz się na plaży w skąpym bikini. Przeczytaj nasz poradnik, zadbaj o brzuch na 50 różnych sposobów i ciesz się zgrabną figurą!




1. Przestań bać się zimnej wody...
...bo pobudza ona krążenie i przyspiesza rozpad komórek tłuszczowych. Najpierw rozgrzej się pod gorącym natryskiem, potem odkręć kurek z zimną wodą i rysując silnym strumieniem kółeczka na brzuchu, solidnie go wymasuj.

2. Wykąp się w cynamonie
Napełnij wannę wodą o temperaturze nie wyższej niż 38 st. C. Dodaj kilka kropli olejku cynamonowego i zrób sobie 20-minutową nasiadówkę. Przekonasz się, że po 3-4 kąpielach cellulit wyraźnie się zmniejszy.

3. Załóż solne spodnie

Rozpuść łyżkę soli morskiej w 1 l wody i namocz w niej spodenki kolarki. Wyżmij je i włóż, podciągając ponad talię. Na nie włóż suche spodnie. Każdy ruch w tym stroju to peeling. Po 15 min. rozbierz się i spłucz.

4. Poklep się po brzuszku
Połóż się na plecach, lekko zegnij nogi. Delikatnie oklepuj palcami brzuch - mięśnie i organy wewnętrzne wyraźnie się rozluźnią.

5. Szczyp się - tłuszczyk tego nie lubi!
Wetrzyj odrobinę oliwki w palce dłoni. Kciukiem i wskazującym palcem chwytaj skórę i unoś ją do góry na wys. ok. 2 cm. Potrzymaj chwilę i opuszczaj. Szczyp się tak po brzuchu, miejsce obok miejsca, aż skóra się zaczerwieni. To pobudza krążenie i likwiduje nierówności.

6. Pomasuj się kostkami lodu

Owiń w cienką chusteczkę kilka kostek lodu i przez kilka minut masuj nimi brzuch oraz biodra. Potem energicznie wytrzyj się. Rób to codziennie rano.Wzmocnisz tkankę łączną, poprawisz koloryt skóry.

7. Szoruj się bez litości
Kup odpowiedni "sprzęt": rękawicę z sizalu lub luffy, szczotkę z włosia albo po prostu szorstką gąbkę. Masuj się nią codziennie rano przez 3 minuty - na sucho lub pod prysznicem. Masaż usunie złogi na brzuchu, wygładzi skórę. Tylko nie przesadzaj z naciskiem - skóra nie powinna Cię piec.

8. Owiń się folią
15 kropli olejku cyprysowego wymieszaj z łyżką oliwy i 1/2 l gorącej wody. Zanurz w niej mały ręcznik i połóż go na brzuchu. Owiń biodra folią. Zdejmij kompres po 30 minutach. Rozgrzaną skórę możesz schłodzić kostkami lodu. Powtarzaj zabieg 2-3 razy w tygodniu. Zmniejsza cellulit i ujędrnia skórę.

9. Pamiętaj o balsamie

Zawsze po kąpieli wetrzyj w skórę krem lub balsam nawilżający, najlepiej z dodatkiem wyszczuplających olejków eterycznych, kofeiny, koenzymu A, guarany czy L-karnityny.

10. Jak najczęściej chodź pieszo
Nie musisz od razu biegać na długie dystanse - wystarczy spacer. Przy każdym kroku pracuje ponad 200 mięśni. Jeśli go wydłużysz, poczujesz, jak pracują mięśnie brzucha. W czasie 10-minutowej przechadzki spalisz 50 kcal. Zamiast jeździć windą, wchodź po schodach.

>>> czytaj dalej






Źródło: dziennik.pl
12345następna »
Wypowiedzi: 3
  • ~kik2013-02-24 00:09

    "lekko odstający brzuszek świetnie zamaskują spodnie biodrówki, ale muszą mieć luźny krój;" ???

  • ~mimi2012-12-14 20:03

    najlepiej badz aktywny

  • ~aL2011-10-13 17:42

    PRZYNAJMNIEJ PIERWSZA STRONA


Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut.
Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!
Prognoza pogody i program TV