• ~monika
    (2014-03-31 13:36)
    niestety ubrania słabej jakości, kupiłam cieniutki płaszczyk, który wytrzymał miesiąc i strasznie się zmechacił. Nie uwzględnili reklamacji twierdząc że przecież chodziłam w nim miesiąc. Podsumowując Dear John - szmata na miesiąc:(
    Smutne, a chyba powinno im zależeć na jakości i na klientach. Takiej olewki nie prezentują żadne sieciówki mimo że sprzedają miliony sztuk na całym świecie i jedna olany klient różnicy im nie zrobi.
  • ~DEAR JOHN
    (2015-03-03 20:34)
    Pani Monika dostała zwrot pieniędzy na konto w trakcie kilku dni od zgłoszenia reklamacji, zgodnie z polskim prawem sprzedający rozpatrując reklamację, moze odmówić zwrotu pieniędzy. Zatem zwrot jest dobrą wolą sprzedającego. Wełna ma tendencję do mechacenia, niemniej chcąc dbać o zadowolenie klientki przystalysmy na jej propozycje. Nadmienię, że nikt wiecej oprocz Pani Moniki nie zgłaszał niezadowolenia z jakości produktu ani nie reklamował płaszcza.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.