Inne
Inne
Inne
Inne
Reklama
Inne
Reklama

Mohito to orzeźwiający i modny drink, jeden z naszych ulubionych. Taka ma być też oferta marki Mohito, obecnej na polskim rynku od 2008 roku. Jest ona skierowana w szczególności do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.

DO PRACY

Do pracy Mohito proponuje elegancką klasykę ożywiona dodatkami znanymi z odzieży sportowej - zamkami, napami i troczkami. Oprócz tradycyjnych biurowych barw - czerni, szarości i bieli - pojawią się zdecydowane akcenty zieleni i magenty.

Druga twarz office look-u to powrót lat 50-tych. Kwiatowych nadruków, niezwykle kobiece linii i opływowych proporcji podkreślających sylwetkę. Małe topy i bluzki zestawiać się będzie z rozkloszowanymi i ołówkowymi spodniczkami. Tu paleta barw jest bogatsza i bardziej nasycona: fiolety, amaranty, bordo i malinowa czerwień.

Odważniejsze bądź bardziej ceniące dyscyplinę klientki mogą zadać militarnego szyku. Dwurzędowe zapięcia, metalowe guziki i zielono - granatowa kolorystyka to modny w tym sezonie "mundurek", jaki można przywdziać do biura.

PO GODZINACH

Gdy już mundurek można zdjąć, nie zaszkodzi wpleść w strój strój więcej luzu i szaleństwa. Mohito proponuje, do wyboru: linię Etno, japońską estetyką lub latami 70-tymi. Pierwsza utrzymana jest w klimacie dalekiej Persji, ale z rockowym pazurem. Nasycona paleta barw, orientalne szyfony i obszerne kroje górnych części garderoby w połączeniu z wąskimi spodniami mają szansę być przebojem tej jesieni. Kolejnym egzotycznym akcentem są kreacje łączące inspirację Krajem Kwitnącej Wiśni z duchem metropolii. Minimalistyczne kroje i faktura nawiązująca do sztuki origami współistnieją z asymetrią i kubistycznym zacięciem. Dzianiny zdobione licznymi drapowaniami, przełożeniami i marszczeniami z powodzeniem można łączyć z vintage'owymi jeansami.

Nadal w modzie są lata 70-te: Mohito proponuje zatem pasiaste desenie dzwonów i spódniczek z kontrafałdą i koszule z kieszeniami.

Na wieczór Mohito proponuje połyskujące materiały i t-shirty z nadrukami w bogatej palecie barw: od ultramaryny po nasycony róż. Troczki i zamki, których pełno w tych kreacjach pełnią role nieodłącznej przecież wieczorem biżuterii.















_____________________

Reklama

NIE PRZEGAP:

>>> Jak powinnni pachnieć Tusk i Kaczyński?
>>> Polański zawsze kochał piękne i młode...
>>> Co się stało z Krystyną Jandą?