Harumika to wyjątkowa zabawka, za pomocą której dziewczynki w wieku powyżej lat sześciu mogą tworzyć kreacje, przemieniając się w młode projektantki mody.

W skład zestawów wchodzą: miniaturowy manekin, kolorowe tkaniny, koronki, tasiemki i cekiny, a także inne akcesoria i dodatki (paski, naklejki itp.). Każda z tych rzeczy może być wykorzystana wielokrotnie, co stwarza niezliczone możliwości kreacji.

Tworzenie stylizacji z wykorzystaniem Harumiki jest bardzo proste. Na plecach manekina umieszczona została pionowa szczelina, do której za pomocą specjalnej tępo zakończonej szpatułki należy jedynie wsunąć końce tkanin. Absolutnie zbędne jest stosowanie igły, nitki czy nożyczek, dlatego wykonanie całego stroju staje się nie tylko szybkie, lecz także i całkowicie bezpieczne.

- W mojej codziennej pracy stylistki przebieram w różnorodności strojów i dodatków, łącząc je w taki sposób, by za każdym razem stanowiły inną i zupełnie niepowtarzalną całość. Kiedy tworzę oryginalne stylizacje, kieruje mną wyobraźnia i dlatego właśnie uważam, że produkt Harumika to wyjątkowa zabawka, za pomocą której dzieci mogą rozwijać swoje modowe pasje i kreatywność już od najmłodszych lat - powiedziała stylistka Joanna Horodyńska.

Harumika to bardzo skuteczny produkt stymulujący wyobraźnię, a także zachęcający młode dziewczynki do kreatywnego myślenia i aktywnego tworzenia nowych, unikalnych kompozycji.

- Harumika to zabawa i nauka w jednym. Praca na minimanekinie sprawia przyjemność zarówno mnie podczas profesjonalnego projektowania, jak i mojej 6-letniej córce podczas zabawy. Inspiruje i prowokuje do twórczego myślenia o tkaninach i dodatkach - powiedziała projektantka Natalia Jaroszewska.

Produkt Harumika bardzo duże uznanie zyskał na rynku brytyjskim. Poza obecnością w mediach, swoim zainteresowaniem obdarzyła go także topowa piosenkarka Lady Gaga, która goszcząc w kultowym programie "The Graham Norton Show" w stacji BBC, zaskoczona została prezentem w postaci miniaturowych projektów jej scenicznych kreacji odzwierciedlonych na małych manekinach Harumika.

Zabawka doceniana została również przez magazyn parentingowy "Right Star". Na przestrzeni ostatnich dwóch lat uhonorował ją już dwukrotnie. W roku 2010 jeden z zestawów Harumika zawartych w ofercie Bandai wyróżniono prestiżową nagrodą w segmencie produktów kreatywnych. Nagroda ta przyznawana jest zabawkom edukacyjnym, które jednocześnie uczą i bawią, ale także gwarantują wysoką jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania. Rok 2011 natomiast przyniósł Harumice kolejne zwycięstwo - złoto w kategorii "Art and Craft".

Na polskim rynku firma Bandai pod szyldem Bandai Polska funkcjonuje od września 2009 roku. Posiada w swojej ofercie produkty oparte są na najbardziej znanych licencjach wśród dzieci, takich jak: Ben 10, Power Rangers czy Pokemon.