Przedsmak tego, jak będzie wyglądała jego kolekcja będzie można zobaczyć podczas nowojorskiego Fashion Week. W ramach Tygodnia Mody w Nowym Jorku, Formichetti zamierza otworzyć tzw. pop-up store, czyli sklep tymczasowy, w którym będzie można nabyć stroje jego projektu.

34-letni "dyrektor ds. mody" Lady Gagi już może pochwalić się kilkoma tytułami. Jest redaktorem mody w japońskiej edycji "Vogue Hommes"; nic dziwnego, w końcu jego żyłach płynie włoska i japońska krew. A swoje sprzeczne temperamenty przelewa na szkice projektów dla francuskiej marki Tierry Mugler.

Formichetti ma bardzo jasną i precyzyjną wizję tego jak ma wyglądać marka, dla której projektuje.

"Chcę żeby Mugler stał się globalną, cyfrową marką. Chcę stworzyć zupełnie nowy rodzaj odzieżowej marki, a także określić nowy sposób postrzegania mody. Chcę stworzyć coś dla naszej przyszłej generacji. Musimy wynieść modę na kolejny poziom" - zapowiada projektant.

A jak będzie wyglądała jego marka? Cóż, z pewnością nie zabraknie w niej czerni, znawcy tematu mają nadzieję, że obędzie się bez mięsa. Czas pokaże, czy dyrektor mody ma szansę na bycie jej dyktatorem...