Z okazji obchodów 30. rocznicy powstania związku zawodowego projektantka stworzyła specjalną kolekcję. Będzie miała okazję pokazać ją szerszej publiczności, gdyż zaprezentuje ją podczas słynnego i prestiżowego Tygodnia Mody w Nowym Jorku.

Minge zaprojektowała opatrzone logiem „Solidarności” koszulki, dżinsy, torby, apaszki, a nawet... butelki i okulary przeciwsłoneczne. Logo "Solidarności" znalazło się między innymi na butelce neralnej wody Ustronianka. Dzięki kolekcji miłośnicy mody z całego świata będą mieli okazję nie tylko podziwiać ciekawe stroje i gadżety, ale też zastanowić się nad burzliwą historią naszego kraju.

Namiętność dopadła Szyca na ulicy


Można liczyć, że akcja naszej projektantki odbije się szerokim echem w świecie mody. Od jakiegoś czasu Ewa Minge wciąż umacnia swoją silna, międzynarodową pozycję w tym przemyśle.
Projektantka została wyróżniona zaproszeniem do paryskich pokazów haute couture, gromadzących najlepszych projektantów. Zaprezentowana ostatnio w Paryżu kolekcja odbiła się szerokim echem w światowych mediach.

Namiętność dopadła Szyca na ulicy


Pisano o niej w tak znanych tytułach jak Life, Wall Street Journal czy Berliner Zeitung. Można się domyślać, że Polka postanowiła wykorzystać swoją popularność do promowania swojego kraju i legendarnego polskiego ruchu.

Trudno jednak zdecydowanie orzec, czy nazwisko Minge będzie promować Solidarność, czy Solidarność będzie promować nazwisko Minge. 

Namiętność dopadła Szyca na ulicy


Kliknij na zdjęcie, żeby powiększyć

Namiętność dopadła Szyca na ulicy