A to dlatego, że sklep OTTO reklamowały już takie gwiazdy, jak Claudia Schiffer, Heidi Klum czy Bar Rafaeli.
W naszym kraju to Edyta Herbuś postanowiła zostać ambasadorką OTTO, który właśnie otworzył swój polski oddział.

Tancerka przyznała, że oferta sklepu bardzo ją zainteresowała. „Przeglądając asortyment sklepu, zwróciłam uwagę na buty i dodatki, bo tych w kobiecej szafie nigdy nie jest za wiele” – powiedziała Herbuś.
Z oferty sklepu w szczególności do gustu przypadły jej buty – między innymi ciężkie kozaki z ćwiekami – i interesujące fasony marynarek.

OTTO oferuje ubrania dla osób obu płci, przede wszystkim w wieku 25-44 lat. W internetowej witrynie (www.otto.pl) można znaleźć takie marki, jak Esprit, s.Oliver, Triumph, Geox, Mustang, Levi's, Wrangler, Tom Tailor, Calvin Klein, QuickSilver, Jack Wolfskin i inne.