Charakterystyczne "Włóczykije" z bardzo ciemnymi szkłami i plastikowymi oprawkami ze szpiczastymi narożnikami zostały zaprojektowane w 1852 roku i szybko stały się sławne. Ich karierę filmową rozpoczęła Audrey Hepburn, która w "Śniadaniu u Tiffany'ego" nosiła je do czarnej sukienki Givenchy. Potem nie rozstawali się z nimi między innymi Tom Cruise w "Ryzykownym interesie", Don Johnson w "Miami Vice" i Will Smith w "Men In Black". Apogeum ich popularności to lata 80.

Ostatnio na topie były okulary zakrywające pół twarzy à la Paris Hilton i o klasycznych Ray-Bana nikt nie pamiętał. Okazuje się jednak, że wystarczy chwila, by klasyczny wzór wrócił do łask. Odkąd na kilku znaczących imprezach pojawiły w nich Sienna Miller, Kate Moss i Nicole Richie, Ray-Bany Wayfarer znów są jednym z modniejszych modeli. Nic więc dziwnego, że wciąż są najlepiej sprzedającymi się okularami słonecznymi w historii.





Reklama

Cena okularów to około 540 zł