Beżową torbę ze sznurkowym uchem i prowokującym napisem "I’m not a plastic bag” (Nie jestem plastikową torbą) Hindmarch zaprojektowała na zlecenie organizacji chroniących środowisko, by rozpropagować ekologiczny styl życia. I strzeliła w dziesiątkę. Londyńczycy zapomnieli o plastikowych reklamówka i na zakupy wybierają się teraz tylko z jej torbą.

Reklama

Limitowana seria toreb trafiła do sieci londyńskiej sklepów Sainsbury pod koniec kwietnia i sprzedała się na pniu. W sklepach torba kosztowała jedynie 5 funtów (niecałe 30 zł). Teraz hitową torebkę można kupić jedynie na aukcjach internetowych. A jej cena podskoczyła już do kilkudziesięciu funtów.

Wszystko dlatego, że skromną siateczkę upodobały sobie największe gwiazdy. Claudia Schiffer zabiera ją chętnie na spacery z dziećmi. Keira Knigntley i jej chłopak Rupert Friend pakują do niej warzywa, które kupują na jednym z londyńskich targów.

Ta niepozorna torba trafiła już kilkakrotnie na wielkie gale. Na jedną z oficjalną imprez zabrał ją Alex James z Blur. Okazała się bardzo przydatna - muzyk nie miał problemów z przemyceniem na imprezę dodatkowych procentów.



Reklama