Ponad rok temu w Warszawie na ulicy Mokotowskiej otwarto butik odzieżowy Fumo. W ofercie znalazły się trzy marki: Desigual, SkunkFunk i Cop.Copine, które dzięki swojej oryginalności i ciekawym krojom zyskały wielu fanów i stałych klientów. Z myślą o najbardziej wymagających klientkach pojawiły się kobiece portugalskie buty firmy Fly London oraz mieniąca się kolorami biżuteria autorstwa młodych projektantów. Zaś dopełnieniem kolekcji odzieży i akcesoriów firmy SkunkFunk była delikatna i subtelna bielizna.

czytaj dalej...


Desigual to marka idealna dla młodych duchem (bez względu na wiek), dla osób lubiących wyzwania, eksperymentujących ze stylami i fasonami. Podstawową koncepcją marki jest barwa i forma, co widać w każdej kolekcji naszpikowanej kontrastami, kolażami haftu i grafik. Na ubraniach znajdziemy ręcznie szkicowane grafiki, tuż przy obrazach z życia codziennego. To wyjątkowe połączenie łamiące wszelkie utarte schematy, wskazujące nowy kierunek w modzie.

SkunkFunk to ubrania projektowane przez miedzynarodowy zespół składający się z ludzi różnych narodowości, co daje prawdziwie kosmopolityczny wizerunek marki. Ubrania łączy siła wielu kultur, to synteza kultur i wartości. To połączenie funkjonalności, wygody i uniwersalności z nowoczesnym krojem i nieskrępowaną fantazją. Dzięki ciekawym rozwiązaniom ubrania można nosić na różne sposoby, w zależności od sytuacji i nastroju. Ich cechą chrakterystyczną są asymetryczne struktury, które zachęcają do zerwania z zapobiegawczymi konwencjami mody. butelek .

Cop. Copine to marka rodem z Francji. To ubrania bardziej klasyczne, kwintesencja francuskiej elegancji. Niepodważalnym atutem są połączenia dobrej jakości bawełny ze szlachetnymi jedwabiami czy taftą. Każda rzecz jest dopieszczona w najmniejszym detalu - są pliski, zakładki, aplikacje. To idealne ubrania do pracy, jak też na wieczorne wyjście. Marka ta jest wspaniałym uzupełnieniem asortymentu dla eleganckich kobiet.

Równolegle ze sklepem pojawiła się strona internetowa http://www.fumo.pl jak również blog, który dzięki częstym aktualizacjom stanowi platformę komunkacji z klientem