Lody Haagen-Dazs mają na całym świecie wielu amatorów, których od zakupu nie potrafią odstraszyć nawet ceny - za porcję 90 ml (około dwóch tradycyjnych gałek) trzeba zapłacić 9,50 zł. Z charakterystycznym kubkiem z lodami nie raz paparazzi fotografowali gwiazdy Hollywod.

>>>Na lans do Starbucksa

Do tej pory w Polsce lodziarnię tej marki można było znaleźć jedynie w warszawskiej Galerii Mokotów i w CH Renoma we Wrocławiu. (Są to jednak salony mniejszego formatu, zaliczane przez Haagen-Dazs do tzw. kategorii dipping shop. Dotyczy ona mniejszych lokali położonych w centrach handlowych czy usługowych i oferujących mniejszy wybór smaków). Flagowe lokale otwierane są w najbardziej reprezentacyjnych punktach miasta. Za takie uznano w Warszawie Nowy Świat.

"Nasza tajemnica tkwi w recepturze, tradycji oraz naturalności składników. Specjalnością marki są pyszne dodatki, takie jak kawałki ciasteczek brownie czy sernika" - tłumaczy właścicielka lodziarni Aldona Rodriques z firmy AJR HD.

Przy Nowym Świecie będą 24 rodzaje lodów, desery, ciasteczka, wafle, naleśniki, zimne napoje z dodatkiem lodów, kawa. Wystrój lokalu, jak przystało na "sieciówki" będzie taki sam jak w lodziarniach w innych krajach świata. Zdominuje go kolor bordowy.